Stap gratis over naar dit contract | Eneco Community

Stap gratis over naar dit contract

• 22 oktober 2015
  • 9 reacties
  • 289 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik heb al een jaar lang een gele balk (zie afbeelding) in de startpagina van 'Mijn Eneco', terwijl ik al lang mijn contract verlengt heb. Waarom gaat deze gele balk niet weg??

Deze balk verschijnt elke keer opnieuw als ik naar Mijn Eneco ga. En elke keer weer opnieuw klik ik op het kruisje...:@

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Reinoud76

ik vraag het voor je na.
Ik heb al een jaar lang een gele balk (zie afbeelding) in de startpagina van 'Mijn Eneco', terwijl ik al lang mijn contract verlengt heb. Waarom gaat deze gele balk niet weg??

Deze balk verschijnt elke keer opnieuw als ik naar Mijn Eneco ga. En elke keer weer opnieuw klik ik op het kruisje...:@

Hoi Reinoud,

Opzich, vanuit Eneco marketing gezien, is het wel logisch, want jij hebt geen Toon.
Dus zou het daar ook aan kunnen liggen.
Reputatie 3
Badge
@Brandje. Haha. Marketingtechnisch lijkt het me beter als ze ermee stoppen. Ik wordt er een beetje gek van. Bij het verlengen van mijn contract had ik al aangegeven dat ik geen Toon wil. Dan mag die balk ook wel weg.

@Folkert. Alvast bedankt voor de moeite. Ik hoop dat het lukt 😉
Ik hoop uiteraard dat ze systeemtechnisch wat voor je kunnen regelen.
Ze willen je gewoon inwrijven dat je geen Toonklant bent:P
Reputatie 3
Badge
@Brandje. Het zijn wel een stelletje pestkoppen bij Eneco 😉
Reputatie 3
Badge
En ze blijven maar doorgaan met pesten...:@

Het houdt niet op...niet vanzelf...

Reputatie 7
Badge +6
@Reinoud

Iedereen krijgt deze banner, alleen deze zou verdwijnen bij klanten met teruglevering, dat is dus niet gebeurd bij je blijkbaar. Ik vraag dat na voor je.
Reputatie 3
Badge
De banner is er nog steeds...
Reputatie 7
Badge +6
@Reinoud

Ik ga dit nogmaals na voor je, ik heb de laatste keer geen terugkoppeling gehad excuses.

Reageer