Slechte service naar de klant | Eneco Community
beantwoord

Slechte service naar de klant

  • 6 februari 2019
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

In de bijlage is een screenshot bijgevoegd die ik als reactie kreeg op een review over Eneco. Echter moet ik dus al voor de zoveelste keer contact met jullie opnemen terwijl ik 1,5 week geleden al gebeld heb onbeschoft en niet gewaardeerd word behandeld en nog steeds niks van jullie gehoord heb. Plus er liggen al zo veel mails vanuit mij en ik heb ook daarop al weken geen antwoord gehad. Dus succes met het uitzoeken ik ben erg benieuwd waarneer jullie je klanten goed gaan behandelen.

icon

Beste antwoord door mpleizr 6 februari 2019, 22:13

Morgen zal een moderator je vraag oppakken. Heb je je klantnummer in je profiel staan?. Dan kunnen ze direct voir je aan de slag.

duurt dit je te lang dan is whatsapp een giede manier. Ze zijn daar vrij snel in reactie en oplossingen
Bekijk origineel

2 Reacties

Morgen zal een moderator je vraag oppakken. Heb je je klantnummer in je profiel staan?. Dan kunnen ze direct voir je aan de slag.

duurt dit je te lang dan is whatsapp een giede manier. Ze zijn daar vrij snel in reactie en oplossingen
Reputatie 5
Badge +3
In de bijlage is een screenshot bijgevoegd die ik als reactie kreeg op een review over Eneco. Echter moet ik dus al voor de zoveelste keer contact met jullie opnemen terwijl ik 1,5 week geleden al gebeld heb onbeschoft en niet gewaardeerd word behandeld en nog steeds niks van jullie gehoord heb. Plus er liggen al zo veel mails vanuit mij en ik heb ook daarop al weken geen antwoord gehad. Dus succes met het uitzoeken ik ben erg benieuwd waarneer jullie je klanten goed gaan behandelen.




@K.J.G.T. van Kempen

Bedankt voor jouw bericht op ons forum. Wil je het oorspronkelijke bericht met ons delen?

Groet, Audrey

Reageer