Philips hue pakket nog steeds niet ontvangen | Eneco Community

Philips hue pakket nog steeds niet ontvangen

• 30 januari 2019
  • 11 reacties
  • 306 Bekeken

Goedemiddag, Ik wacht al 8 weken op mijn Philips hue pakket.. Kunnen jullie mij aangeven wanneer ik deze ga ontvangen?

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@I. vd Kuijl

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Excuses dat dit zo lang duurt. Ik heb dit doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling met de vraag dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken.

Groet,

Folkert
Beste Folkert,

Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen van de desbetreffende afdeling.

Met vriendelijke groet,

Kuijl
Reputatie 7
Badge +6
@I. vd Kuijl

Dit kan even duren, in verband met drukte. Ik hoop zo snel mogelijk een terugkoppeling te krijgen.
Goedemorgen Folkert,

Weten jullie al iets meer? Lijkt mij niet zo heel lastig om even na te vragen wat er fout gaat..

Met vriendelijke groeten,

Im van der Kuijl
Weten jullie al iets meer? Lijkt mij niet zo heel lastig om even na te vragen wat er fout gaat..

Met vriendelijke groeten,

Im van der Kuijl
Reputatie 7
Badge +6
@I. vd Kuil

Ik heb het doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling, helaas hebben zij het nogal druk en heb ik nog geen terugkoppeling gehad. Zodra ik meer weet laat ik een reactie achter in dit topic.
Jeetje, dit duurt echt wel lang. Ik wil graag binnen een week uitsluitsel ontvangen, anders moet ik de gespreksopname van het contract bij jullie opvragen en dan moet het maar via een andere weg. Ik heb recht op dit pakket, dit is duidelijk aangegeven en besproken. Anders compenseren jullie dit maar door middel van een geldbedrag. Mijn geduld is op!
??????? nog 2 dagen en we zijn een week verder.
Reputatie 7
Badge +6
@I. vd Kuijl

Ik heb het nogmaals aangekaart, en gevraagd om dit met spoed op te pakken, dit duurt inderdaad veel te lang.
Gaat het niet linksom, dan maar rechtsom! Ik heb jullie voor de keuze gelaten om dit op te lossen, helaas is dit niet gelukt.

Ik denk dat ik het 1 en ander maar via Social Media bekend moet maken, wellicht kom ik hier dan verder mee.

In wezen is dit een soort van diefstal.
Reputatie 7
Badge +6
@I vd Kuijl

Sorry dat het zo lang duurt. De collega die de Philips Hue lampen heeft beloofd, heeft ze helaas niet aangevraagd, ik kan zien dat ze aan je beloofd zijn. Ik heb gevraagd of ze je willen compenseren.

Reageer