Per 1 juli stop internetvoordeel gas, wat nu? | Eneco Community
vraag

Per 1 juli stop internetvoordeel gas, wat nu?

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,
Ik heb een vraagje over ons contract. Per 1 juli 2013 zal ons contract komen te vervallen omdat wij nu een jaar Internetvoordeel Gas hebben gehad. We hadden ook stroom hier van maar dat is in de tussen tijd aangepast omdat we zonnepanelen zijn gaan plaatsen, dus voor stroom hebben we Ecostroom icm teruglevering.

Nu heb ik eigenlijk twee vragen, misschien ook wel drie :)
1) Wat gaat er gebeuren met ons Internetvoordeel Gas Lente 12 tot 010713? 
- krijgen we een nieuw aanbod of gooien jullie ons gewoon in een Gas product en dan moeten we maar zien of we het er mee eens zijn?
- als jullie een aanbod doen kunnen we dan ook nog gewoon kostenloos overstappen binnen Eneco (want ik lees hier en daar dat jullie dan wel eens kosten laten betalen en dat lijkt me toch niet echt netjes)
- blijft het product aan en kunnen we deze gewoon verlengen met het zelfde tarief, wat natuurlijk beter zou zijn... LOL?

2) Wat gaat er gebeuren met Ecostroom icm teruglevering? 
- blijft dit nu gewoon het zelfde en zal daar niets aan veranderen of komen we weer in een ander tarief?

3) De tarieven van Ecostroom icm teruglevering is bij MIJN ENECO nog steeds niet terug te vinden, weet iemand de tarieven hier van?
- weet dat jullie er mee bezig zijn maar daar moeten toch ook tarieven van bekend zijn bij jullie?

Ik hoop dat jullie ons met deze vragen kunnen helpen 🙂

3 Reacties

Badge
Hallo,
Ik heb een vraagje over ons contract. Per 1 juli 2013 zal ons contract komen te vervallen omdat wij nu een jaar Internetvoordeel Gas hebben gehad. We hadden ook stroom hier van maar dat is in de tussen tijd aangepast omdat we zonnepanelen zijn gaan plaatsen, dus voor stroom hebben we Ecostroom icm teruglevering.

Nu heb ik eigenlijk twee vragen, misschien ook wel drie :)
1) Wat gaat er gebeuren met ons Internetvoordeel Gas Lente 12 tot 010713? 
- krijgen we een nieuw aanbod of gooien jullie ons gewoon in een Gas product en dan moeten we maar zien of we het er mee eens zijn?
- als jullie een aanbod doen kunnen we dan ook nog gewoon kostenloos overstappen binnen Eneco (want ik lees hier en daar dat jullie dan wel eens kosten laten betalen en dat lijkt me toch niet echt netjes)
- blijft het product aan en kunnen we deze gewoon verlengen met het zelfde tarief, wat natuurlijk beter zou zijn... LOL?

2) Wat gaat er gebeuren met Ecostroom icm teruglevering? 
- blijft dit nu gewoon het zelfde en zal daar niets aan veranderen of komen we weer in een ander tarief?

3) De tarieven van Ecostroom icm teruglevering is bij MIJN ENECO nog steeds niet terug te vinden, weet iemand de tarieven hier van?
- weet dat jullie er mee bezig zijn maar daar moeten toch ook tarieven van bekend zijn bij jullie?

Ik hoop dat jullie ons met deze vragen kunnen helpen :)

antw. 3) hier staan de tarieven op de site van Eneco m.b.t. zonnepanelen: http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/zonnepanelen/ klik op het tabblad " terugleveren"
Reputatie 3
Badge +1

antw. 3) hier staan de tarieven op de site van Eneco m.b.t. zonnepanelen: http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/zonnepanelen/ klik op het tabblad " terugleveren"

Ik wil niet vervelend zijn maar hier staan niet de tarieven die je moet betalen als je niet voldoende hebt opgewekt. Hier staat alleen een terugleververgoeding, die je krijgt als je TE VEEL energie hebt gegeven. Dus ik weet dan nog niet de prijs wat het per Kwh moet kosten en wat de vaste kosten zijn. 

Het spijt me maar aan dit antwoord heb ik dus niets 😞  (toch bedankt)
Waar blijft Eneco met z'n antwoord ????
Reputatie 7
Badge +6
@EnergieBoy

Je maakt nog steeds gebruik van internetvoordeel elektra, dat je dat niet in Mijn Eneco ziet is een weergave probleem van het combinatiecontract(levering+teruglevering). Je teruglevering is toegevoegd aan je huidige elektra contract.
Als je contract afloopt en je kiest voor een nieuw contract worden daar geen kosten voor berekend.

Je kan elk contract dat we aanbieden kiezen, wat betreft elektra en gas . Aan je elektra contract zullen wij je teruglevering koppelen, zodat wij op de jaarnota automatisch je teruglevering salderen.

De tarieven die je betaald zijn de tarieven die horen bij je internetvoordeel contract.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen