Overstappen | Eneco Community
beantwoord

Overstappen

Badge +1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 10 reacties
Vandaag een aanbieding gehad van een andere leverancier om eventueel over te stappen voor een mooie prijs.
Nu ben ik zelf normaal gesproken best trouw en vraag me af of Eneco ook een mooie aanbieding kan maken
icon

Beste antwoord door Rodney 20 december 2018, 13:27

Hoi @Thierry,

Bedankt voor jouw bericht, begrijpelijk dat je momenteel jouw opties overweegt! Natuurlijk doen we je graag een tegenbod. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze adviseurs.

Mijn collega's zijn op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur bereikbaar op 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten). Hopelijk rolt er wat moois uit!

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Thierry,

Bedankt voor jouw bericht, begrijpelijk dat je momenteel jouw opties overweegt! Natuurlijk doen we je graag een tegenbod. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze adviseurs.

Mijn collega's zijn op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur bereikbaar op 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten). Hopelijk rolt er wat moois uit!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen