Overname Eneco | Eneco Community
beantwoord

Overname Eneco

• 16 februari 2019
  • 4 reacties
  • 2252 Bekeken

Deze week gebeld door energiemaatschappij die mij vertelde dat jullie onder een andere naam verder gaan ivm de overname van Shell en boden mij een ander contract aan. wat is hiervan waar
icon

Beste antwoord door Brandje 16 februari 2019, 14:35

Hoi Sjaak,

Ik denk dat het stemmingmakerij is van de andere leverancier.
Er zijn 2 overname kandidaten genoemd, maar het daadwerkelijk proces zou pas in het voorjaar starten.

Bekijk origineel

4 Reacties

Hoi Sjaak,

Ik denk dat het stemmingmakerij is van de andere leverancier.
Er zijn 2 overname kandidaten genoemd, maar het daadwerkelijk proces zou pas in het voorjaar starten.

Ja dit had ik al gelezen maar leg net neer van dit bewuste bureau en hun zeggen dat er een russische en arabische leverancier is die de 51 % ervan gaan overnemen
Reputatie 7
Badge +7
Ja dit had ik al gelezen maar leg net neer van dit bewuste bureau en hun zeggen dat er een russische en arabische leverancier is die de 51 % ervan gaan overnemen

beste sjaak,
gewoon niet op reageren anders ben je de sjaak :)
en proberen die bellers/bureau,s/energie boeren zolang mogelijk aan het lijntje te houden en door te vragen tot dat ze geiriteerd raken en dan zeggen geen interesse :)
de "meeste" energie boeren waardoor je word gebeld vertellen je fabeltjes
mvg,
jan
Inmiddels is er weer wat nieuws over het “Overnamepad”
Shell en PGGM schijnen nu de voornaamste kandidaten te zijn.
Bron: Nu.nl

Zie ook:
https://www.rijnmond.nl/nieuws/177191/Eneco-in-de-belangstelling-van-PGGM-en-Shell

In ieder geval mooi dat met name de duurzaamheids zaken, die bij Eneco hoog in het vaandel staan, apart genoemd zijn als belangrijk punt😎😎
Goede zaak zou ik zo zeggen.

Reageer