Oude jaarrekeningen E.ON | Eneco Community
beantwoord

Oude jaarrekeningen E.ON

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Door de overgang van EON naar ENECO kan ik niet meer bij mijn oude jaarrekeningen. Hoe kan ik die alsnog inzien?

Noel Pijls.
icon

Beste antwoord door Erica 30 januari 2019, 16:01

@Noel goed dat je dit checkt. Ik informeer je graag. Zoals aangekondigd voor en tijdens de overname van E.ON, is de Mijn E.ON omgeving niet meer beschikbaar sinds 1 november 2018. Tussen mei (aankondiging overname) en 1 november kon de info uit deze omgeving nog geraadpleegd worden en eventuele jaarnota's gedownload. Naar welke jaarnota ben je specifiek opzoek? Of zoek je wellicht naar specifieke informatie zoals verbruiken? Ik zie overigens dat je over dit onderwerp ook telefonisch contact hebt gehad.

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
@Noel goed dat je dit checkt. Ik informeer je graag. Zoals aangekondigd voor en tijdens de overname van E.ON, is de Mijn E.ON omgeving niet meer beschikbaar sinds 1 november 2018. Tussen mei (aankondiging overname) en 1 november kon de info uit deze omgeving nog geraadpleegd worden en eventuele jaarnota's gedownload. Naar welke jaarnota ben je specifiek opzoek? Of zoek je wellicht naar specifieke informatie zoals verbruiken? Ik zie overigens dat je over dit onderwerp ook telefonisch contact hebt gehad.
Dag Erica, ik ben op zoek naar de jaarrekeningen van 2018, 2017 en indien mogelijk 2016. Ik wil kijken naar de maandbedragen en de verbruiken om zodoende te bepalen wat mijn maandelijkse voorheffing zou moeten zijn. Dank je wel voor je hulp in deze. Inderdaad, kon de telefonische hulp mij in het geheel niet verder helpen, vandaar mijn verzoek op dit forum.
Reputatie 5
Badge +4
@Noel helder! Jammer dat je telefonisch niet verder bent gekomen. Het toesturen van oude jaarnota's is geen enkel probleem namelijk. Ik heb er twee voor je. De jaarnota van 2016- 2017 en 2017-2018.
@Erica ik heb je mail ontvangen, waarvoor mijn dank. Zien er keurig uit en hier kan ik verder mee. Groet, Noel.
Reputatie 1
Beste Erica,
Bij mij hetzelfde probleem.
Kan helaas niet meer de oude nota's van E.ON downloaden.
Zou u voor mij ook deze willen doormailen? Vanaf het jaar 2016?

Vriendelijke groet Henjo
Reputatie 5
Badge +3
Henjo wrote:

Beste Erica,
Bij mij hetzelfde probleem.
Kan helaas niet meer de oude nota's van E.ON downloaden.
Zou u voor mij ook deze willen doormailen? Vanaf het jaar 2016?

Vriendelijke groet Henjo

Hoi @Henjo,

Natuurlijk! Ik zorg dat je per e-mail de jaarnota van 2016 van ons ontvangt.

Groet, Audrey
Reputatie 1
Alvast bedankt Audrey!

Vanaf 2016,dus graag ook de nota van 2017 erbij alstublieft.
Bedankt en alvast fijn weekend!
Groet, Henjo
Reputatie 5
Badge +3
Henjo wrote:

Alvast bedankt Audrey!

Vanaf 2016,dus graag ook de nota van 2017 erbij alstublieft.
Bedankt en alvast fijn weekend!
Groet, Henjo

@Henjo,

Bedankt voor je snelle reactie. De jaarnota van 2017 komt ook meteen jouw kant op. Ik wens je ook een heel mooi weekend.

Groet, Audrey
Hallo Audrey, Erica, of wie dit bericht gaat beantwoorden,
We hebben hetzelfde probleem, zijn in Juli 2017 bij EON begonnen en zouden graag de jaarafrekeningen van 2017 en 2018 (t/m 7/18) willen hebben.

Alvast bedankt voor het sturen van deze oude afrekeningen.
Vriedenlijke groeten,
Monika Bergmann
Reputatie 5
Badge +3
HubMon wrote:

Hallo Audrey, Erica, of wie dit bericht gaat beantwoorden,
We hebben hetzelfde probleem, zijn in Juli 2017 bij EON begonnen en zouden graag de jaarafrekeningen van 2017 en 2018 (t/m 7/18) willen hebben.

Alvast bedankt voor het sturen van deze oude afrekeningen.
Vriedenlijke groeten,
Monika Bergmann

Goedemorgen @HubMon,

We helpen je graag verder. Wil je hiervoor het klantnummer van Eneco bijwerken in jouw profiel?

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen