Opzegging contract + jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Opzegging contract + jaarnota

Goedemorgen,

Ik heb een nieuw energiecontract afgesloten en Eneco is via deze partij opgezegd. Echter krijg ik nog steeds een nieuw maandbedrag te zien in de laatste mail.

Is de opzegging wel binnengekomen? En kan ik ervan uitgaan dat er geen bedrag in de maand januari wordt afgeschreven?

Ik zie de reactie graag tegemoet.
icon

Beste antwoord door VincentN 10 januari 2019, 10:41

Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten, @J.C. Jaakke.

Een opzegging is bij ons echter nog niet bekend en wij zullen tot het moment van overname garant staan voor de levering, en dit ook in rekening brengen.
Zodra een einddatum bekend is kan het wel gebeuren dat er een reeds in rekening gebrachte termijn te betalen staat. Dit verrekenen we dan weer op de eindnota.

Wellicht kan je bij je nieuwe leverancier informeren per welke datum zij jou gaan overnemen.
De eindafrekening kan je binnen 6 weken na de overstapdatum verwachten.

Groet, Vincent

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten, @J.C. Jaakke.

Een opzegging is bij ons echter nog niet bekend en wij zullen tot het moment van overname garant staan voor de levering, en dit ook in rekening brengen.
Zodra een einddatum bekend is kan het wel gebeuren dat er een reeds in rekening gebrachte termijn te betalen staat. Dit verrekenen we dan weer op de eindnota.

Wellicht kan je bij je nieuwe leverancier informeren per welke datum zij jou gaan overnemen.
De eindafrekening kan je binnen 6 weken na de overstapdatum verwachten.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen