Opzegging | Eneco Community
vraag

Opzegging

• 2 april 2019
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Hallo,
Ik heb een nieuw contract afgesloten bij een andere energieleverancier omdat ik een tijd geleden contact heb gehad, ook via dit forum.
Toen had ik een brief gekregen van Enduris dat er geen leverancier bekend was en dat begreep ik niet maar dat is me nu helemaal duidelijk.
Ik woonde eerst samen met een vriendin en die heeft op 11 februari het contract opgezegd en is overgestapt. Ik woonde toen niet meer met haar samen maar alles stond op mijn naam en we mochten dat niet overzetten op haar naam. En als we dat wel wilden dan moesten we een boete betalen. Dus toen ben ik ergens anders gaan wonen en betaalde zij mij elke maand het bedrag wat er bij mij afgeschreven werd. Prima geregeld.
Nu ging ik er vanuit dat het contract is opgezegd en heb ik zelf een contract bij en andere leverancier genomen. Maar nu zie ik dat er nog steeds geld van mijn bankrekening word afgehaald en ik boek het steeds terug omdat ik niet begrijp waarom dit word gedaan als ik al vanaf februari gaan klant meer ben??
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen!
Groetjes Nelianne

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +2
Goedemorgen Nelianne,

Als ik in ons systeem kijk zie ik dat je gisteren hier telefonisch contact over hebt gehad.
Is hiermee je vraag ook volledig beantwoord?

Het valt mij wel op dat op je oude adres nog een Toon in rekening wordt gebracht.
Is dit nog wel de bedoeling?

Groet, Vincent

Reageer