Opzeggen contract bij verkoop huis en emigratie. | Eneco Community
vraag

Opzeggen contract bij verkoop huis en emigratie.

Hallo,
Vandaag is de overdracht van mijn oude huis geweest, en nu wil ik de boel afsluiten bij Eneco. Als ik de optie aanklik dat ik online het opzegformulier kan invullen krijg ik enkele keuzes, maar niet die van opzeggen.
De meterstanden heb ik, en ik ga niet verhuizen naar een adres waar ik weer Eneco kan hebben. Ben inmiddels geëmigreerd. Wil dit zo snel mogelijk regelen. Bellen is ook geen optie vanuit Canada.
Hoe regel ik dit zo snel mogelijk?!?! Waar kan ik het echte opzegformulier vinden, want via de site werkt het dus niet.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo chicotweety,

Vervelend om te lezen dat het je niet lukt de opzegging door te geven via onze website. Ik kan me voorstellen dat je de opzegging graag geregeld wilt hebben. Omdat je aangeeft dat je in het buitenland woont, vraag ik je om mij een privébericht te versturen (optie verschijnt als je op mijn naam klikt) met de meterstanden en de datum van overdracht. Ik maak de opzegging dan graag voor je orde. Omdat we nog een eindnota maken, vraag ik je ook door te geven naar welk adres we de eindnota kunnen toesturen.

Groet,
Mike
Ik ga een woning kopen waar een huurboiler aanwezig is. Hoe krijg ik als nieuwe
bewoner deze boiler verwijderd?
A.D. de Graaff wrote:

Ik ga een woning kopen waar een huurboiler aanwezig is. Hoe krijg ik als nieuwe
bewoner deze boiler verwijderd?

Zie oa dit antwoord in dit topic.

https://forum.eneco.nl/servicevragen-mijn-eneco-meterstanden-andere-vragen-90/huurboiler-6732/index1.html#post50704

Je kan dan meteen bellen.
Reputatie 7
Badge +6
@A.D. de Graaff,

Weet je al of je de boiler onder contract staat en je hem moet overkopen o.i.d? Of is het eigendom van de woning?
Je kunt in beide gevallen ons installatiebedrijf benaderen op 088-8955000 zodat je verder geïnformeerd wordt over de mogelijkheden en kosten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen