Opvragen jaarnota 2017 | Eneco Community
vraag

Opvragen jaarnota 2017

• 14 mei 2019
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Hallo,

Graag ontvang ik mijn jaarnota van 2017. Ik heb 29 mei 2018 mail van Eneco ontvangen dat deze beschikbaar was en ik hem kon terugvinden in MijnEneco. Link werkt niet meer en ook in MijnEneco is het pas vanaf juni inzichtelijk.

Ben oorspronkelijk EON klant, echter meegegaan ivm overname.

Met vriendelijke groet,

Pepijn

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@PepijnQuist welkom op de Eneco Community 🙂 Ik help je graag verder. Je hebt ons deze vraag gisterenavond gesteld en ik zie bij jouw klantnummer dat je vandaag ook telefonisch contact hebt gehad. Heb je naar aanleiding van dit gesprek ook de jaarnota van 2017 ontvangen?
Hallo Erica,

Zie dat ik een jaartal verkeerd heb, ik wil de jaarnota van 2018 (dus nota over 2017) graag ontvangen. Uw collega heeft nu een onderzoek gestart aangezien ze deze niet terug kon vinden.

Heb eventueel klantnummer EON bij de hand alsook de email van 29 mei 2018 van Eneco dat mijn jaarnota beschikbaar zou zijn. Echter is dat precies de maand van de overname EON/Eneco, link werkt dus niet meer en in MijnEneco gaat het maar terug tot Juni 2018 terwijl de nota van Mei 2018 is.
Reputatie 5
Badge +5
@PepijnQuist bedankt voor je response. Geen probleem! Wat ik heb kunnen vinden is een eindnota van periode 10 mei 2017 t/m 10 mei 2018. Is dit de nota waarnaar je opzoek bent? Dan kan ik je deze toesturen via e-mail.
Erica,

Dat moet hem zijn inderdaad! Graag even mailen inderdaad 🙂

mijn dank is groot!
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb zojuist een mail naar je gestuurd, Pepijn.
De nota vind je in de bijlage!

Mooie dag nog.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen