beantwoord

Opgezegd maar toch een termijn geincasseerd

Ik heb een nieuw contract afgesloten bij een andere leverancier. Dat was drie weken geleden en gaat 9 december in. Ik ben ervan uitgegaan dat alles geregeld zou zijn, maar krijg nu toch een nieuw termijnbedrag voor een komende periode van Eneco. Hoe kan ik nagaan of mijn nieuwe leverancier mijn contract heeft opgezegd?
icon

Beste antwoord door Audrey 27 november 2018, 10:19

Goedemorgen @ewiggemans,

Wat fijn dat je gebruik maakt van ons forum om je vraag te stellen. Ik vind het jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Op het moment dat je 9 december 2018 overstapt, dan krijg je binnen 4-6 weken een eindnota van ons. We leveren op dit moment nog energie, om deze reden krijg je nog een voorschot van ons berekend.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Goedemorgen @ewiggemans,

Wat fijn dat je gebruik maakt van ons forum om je vraag te stellen. Ik vind het jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Op het moment dat je 9 december 2018 overstapt, dan krijg je binnen 4-6 weken een eindnota van ons. We leveren op dit moment nog energie, om deze reden krijg je nog een voorschot van ons berekend.

Groet, Audrey
Audrey, bedankt voor je snelle en duidelijke reactie!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen