Onduidelijkheid over einde contract | Eneco Community
beantwoord

Onduidelijkheid over einde contract

• 14 mei 2019
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Goedemorgen,

ik ben onlangs overgestapt van Eneco naar Essent, dit zal de 17e van deze maand ingaan. Alleen kan ik nergens op de site van Eneco (mijnEneco) vinden of ik daadwerkelijk word uitgeschreven. Er staat immers doodleuk wat ik moet betalen na verrekening van de jaarnota in de maand Juni. En ik heb geen zin om dubbel te betalen. Is het normaal dat het pas aangepast wordt zodra het nieuwe contract ingaat (op 17 mei '19) of is er ergens iets mis gelopen?
icon

Beste antwoord door Brandje 14 mei 2019, 10:00

Je bent nog te vroeg.
Eneco voert pas ok 17/5 de wijziging door, omdat je anders zonder stroom/gas levering zou komen te zitten.
Enige weken later ontvang je dan de eind nota.
Dubbel betalen is er uiteraard nooit bij, want op zo’n eindnota worden alle betaalde voorschotten gewoon verrekend.
Bekijk origineel

1 Reactie

Je bent nog te vroeg.
Eneco voert pas ok 17/5 de wijziging door, omdat je anders zonder stroom/gas levering zou komen te zitten.
Enige weken later ontvang je dan de eind nota.
Dubbel betalen is er uiteraard nooit bij, want op zo’n eindnota worden alle betaalde voorschotten gewoon verrekend.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen