Onduidelijkheden rondom contract | Eneco Community

Onduidelijkheden rondom contract

• 3 juli 2012
  • 2 reacties
  • 596 Bekeken

Ben stik boos, 28 juni ingang contract, 3 maanden gewacht op beloofd antwoord over contract en termijnbedrag, 2 juli contract !!!!!!! en verkeerd termijnbedrag !!!!!

Klopt totaal niet, 2/7 contact met Eneco, uitgelegd, storing op de Eneco PC, mevrouw Versteeg zegt moet een fout zijn, beloofd 3/7 terug te bellen en mijn e.e.a. te verklaren. !!!!!

Raad eens NIETS GEHOORD VAN ENECO, zal morgen zelf weer bellen en wil van contract af. Na 42 jaar klant (via haar voorlopers)

(mevr. Versteeg bedankte nog voor mijn begrip, NU BEGRIP OP.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste customer,

Bedankt voor je bericht op ons forum. Ik heb de titel aangepast zodat het bericht makkelijker te vinden is voor andere forumgebruikers.

We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Er zijn inderdaad onduidelijkheden door ons ontstaan, met name rondom de berekening van het nieuwe termijnbedrag. Daarnaast zijn we een gemaakte afspraak om je terug te bellen niet nagekomen. Ik hoop dat door ons gesprek van vanmorgen het ontevreden gevoel wat afgenomen is. Het is van ons uit zeker niet de bedoeling geweest om voor irritaties te zorgen. We hebben samen de tarieven van het huidige contract vergelijken met die van een andere partij en de variabele tarieven van Eneco en zagen dat we je een gunstig contract hebben aangeboden. Ik hoop dat ik dat aan je heb kunnen overbrengen en ik ben blij dat we je vooralsnog als klant mogen behouden.

Als er later onverhoopt nog onduidelijkheden zijn, neem dan gerust contact met mij op. Om onze excuses kracht bij te zetten en zoals beloofd, stuur ik vandaag een attentie toe.

Groet, Kelly
Zoals door Kelly  is aangegeven hebben, na mijnerzijds gewaardeerd opgenomen contact van kant Eneco, e.e.a. uitgebreid besproken en blij met zienswijze (sorry) Eneco, en toelichting.

Mee eens dat aangeboden contract prima leveringstarieven omvat. Heb besloten mijn 42 jarige klanttermijn voort te zetten bij Eneco, met de afspraak dat toekomstig de bescheiden tijdig toegezonden worden mede i.v.m. keuze-/beslissingsvrijheid voor verlopen 7 dagen bedenktijd.

Kou uit de lucht en mijnerzijds kan/mag Moderator/Eneco dit topic verwijderen.

met vriendelijke groet, Customer

Reageer