Omdat wij uw keuze waarderen, ontvangt u van ons: het Philips Hue pakket met 2 lampen en bridge t.w.v. € 159. | Eneco Community
vraag

Omdat wij uw keuze waarderen, ontvangt u van ons: het Philips Hue pakket met 2 lampen en bridge t.w.v. € 159.

Badge +1
Op 12 december 2018 een 4 jarig contract afgesloten. Omdat wij uw keuze waarderen, ontvangt u van ons: het Philips Hue pakket met 2 lampen en bridge t.w.v. € 159.

• Annuleert u niet uw energiecontact, dan ontvangt u automatisch binnen twee weken na uw bedenktijd uw cadeau (Philips Hue pakket).
  • Geen Philips Hue pakket ontvangen. Klantenservice geeft aan dat de monteur het Philips Hue pakket meeneemt bij de installatie van de nieuwe TOON. Monteur geeft aan dat het pakket altijd per post verzonden wordt.
  • Contact opgenomen met Eneco, de klantenservice geeft aan dat het Philips Hue pakket komt omstreeks de datum van de TOON installatie.
  • Vervolgens weer contact met Eneco opgenomen, ik ontvang het Philips Hue pakket binnen 4 weken.
  • Wederom contact opgenomen en werd mij verzekerd dat ik het Philips Hue pakket binnen 6 weken ontvang
  • Gisteren wederom contact opgenomen. Klantenservice wil contract zien waarin staat dat ik recht heb op het Philips Hue pakket. (Contract per mail verzonden).
  • Ondanks de toezegging is er gisteren en vandaag geen contact met mij opgenomen.
Ik ben inmiddels ruim 90 belminuten verder, iedere keer doorverbonden met een andere medewerker die het vervolgens ook niet weet. Graag verneem ik wanneer ik het beloofde Philips hue starterspakket t.w.v. 159 kan verwachten?

6 Reacties

Zonde van je belminuten.
Dat kan je goedkoper hier op het forum navragen. 😉

Er loopt volgens mij al een ander topic waar de grens van 8 weken overschreden is. 😢
Kennelijk is het enthousiasme inzake deze deal onderschat door Eneco.
Badge +1
@Brandje bedankt voor je snelle reactie. Wat is wijsheid, afwachten?
Kijk het aanbod is heel mooi!
Hue is een systeem met erg veel potentie; niet goedkoop, maar werkt super!
Je snapt mijn advies is, hoe vervelend ook, gewoon wachten. Eneco heeft gewoon leveringsproblemen. Vervelend maar dat is de realiteit.
In het verleden met andere Hue acties gebeurde eigenlijk het zelfde.

Mooi is dat je gedetailleerd je verslag hebt gedaan, dus jij (en Eneco uiteraard ook) kan nu mooi gratis de status via het forum volgen.

Echt het is het wachten waard.👍😉
Badge +1
@Brandje bedankt voor je reactie. Eneco heeft dus leveringsproblemen. Misschien handig dat de klantenservice daar zelf ook van op de hoogte is.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemiddag @TimeKeeper

De regel is dat het pakket gestuurd wordt na het plaatsen van de Toon die in dit aanbod zit, dat duurt ongeveer zes weken.
Heeft dit al plaatsgevonden en zo ja, wanneer?

Groet, Vincent
Badge +2
@VincentN Dat klopt, tenminste bij mij. Werkt mooi hoor Philips Hue. Heb gelijk maar 8 lampen bij gekocht. :-)
Mooi kamertjes aangemaakt, ook voor buiten. Door google home, wordt ik nog lui ook hoef niet meer op te staan. Dus idd het wachten waard

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen