Niks opgezegd maar ineens is mijn toon abonnement gestopt | Eneco Community
vraag

Niks opgezegd maar ineens is mijn toon abonnement gestopt

  • 22 december 2018
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Kom ik vanochtend beneden, staat er een bericht in de toon dat mijn abonnement zou zijn opgezegd, als gegevens weg..... ik hoop dat dit weer heel snel hersteld kan worden want ben hier niet blij mee. Betekend dat ik nu alles weer opnieuw zou moeten koppelen??

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
@H. Roest

Ik snap dat je niet blij bent met een onterechte opzegging en daarom is het ook goed dat je direct aan de belt trekt. Ik kan niet achterhalen waarom het abonnement is opgezegd, sorry hiervoor. Het goede nieuws is dat ik de opzegging direct eruit heb gehaald. Toon gaat zometeen opnieuw opstarten en daarna kun je weer gebruik maken van alle functies zoals je gewend bent.

Je hoeft niet alles opnieuw te koppelen aan Toon en je bent ook geen data kwijt. Bij een opzegging verdwijnen de slimme functies op Toon, maar zodra je weer een abonnement aangaat komen de functies weer terug.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel
Reputatie 2
Badge
Zzekers hij werkt weer behalve dat ik dus zie dat mijn nieuwe contract niet actief is, ik had verlengd via gaslicht.. hoe staat het daarmee?
Reputatie 7
Badge +6
@H. Roest

Ik zie dat er nu wel tarieven in je Toon staan. Kun je dit bevestigen?

Reageer