Nieuws over tarieven 2019 | Eneco Community
beantwoord

Nieuws over tarieven 2019

• 15 december 2018
  • 2 reacties
  • 393 Bekeken

Waarom vertelt u er in uw e-mail over de nieuwe tarieven 2019 niet bij wat de tarieven in 2018 waren. Dat maakt het pas echt relevante informatie. Dit is alleen maar verhullend gebabbel oftewel totaal gebrek aan transparantie. U bewijst zo uw klanten helemaal geen dienst.
icon

Beste antwoord door Rodney 17 december 2018, 15:24

Hi @N. de Rooij,

Bedankt voor jouw feedback. Ik kan me voorstellen dat je dit graag in één oogopslag ziet.

Jouw huidige energietarieven zijn echter vindbaar met enkele muisklikken. In de webversie van Mijn Eneco vind je deze terug.

Hiervoor log je in en navigeer je naar het tabblad 'Producten'. Laat het gerust weten wanneer je hier nog vragen bij hebt.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @N. de Rooij,

Bedankt voor jouw feedback. Ik kan me voorstellen dat je dit graag in één oogopslag ziet.

Jouw huidige energietarieven zijn echter vindbaar met enkele muisklikken. In de webversie van Mijn Eneco vind je deze terug.

Hiervoor log je in en navigeer je naar het tabblad 'Producten'. Laat het gerust weten wanneer je hier nog vragen bij hebt.
Reputatie 2
Badge
@Rodney

Misschien een idee om bij de volgende bekendmaking van tarieven óók de oude erbij te zetten?

Een klein beetje service naar de klanten toe moet toch mogelijk zijn?

Reageer