Nieuwe contract | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe contract

• 28 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Hoi ik heb voor een maand terug een nieuw contract afgesloten maar heb deze nog steeds niet. Mijn oude contract is 1 november afgelopen.
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 29 oktober 2014, 15:05

Hoi Anoeksa,

Hartelijk bedankt voor je bericht. Leuk om te lezen dat je je contract verlengt, dat waarderen we uiteraard zeer. Helaas is er voor mij om onduidelijke reden iets misgegaan bij het opvoeren van je nieuwe overeenkomst. Om die reden heb ik mijn collega inmiddels verzocht contact met je op te nemen om het alsnog in orde te maken. Je huidige contract eindigt overigens pas op 1 januari 2015, dus gelukkig zorgt deze vertraging niet voor problemen. Je wordt dus deze week nog gebeld om alles alsnog te bekrachtigen. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet Martijn
Bekijk origineel

4 Reacties

Even afwachten tot dat morgen een moderator reageert.

Die kan in de administratie zien hoe de status van je nieuwe contract is en of het al aan je verzonden is.
Reputatie 4
Badge
Hoi Anoeksa,

Hartelijk bedankt voor je bericht. Leuk om te lezen dat je je contract verlengt, dat waarderen we uiteraard zeer. Helaas is er voor mij om onduidelijke reden iets misgegaan bij het opvoeren van je nieuwe overeenkomst. Om die reden heb ik mijn collega inmiddels verzocht contact met je op te nemen om het alsnog in orde te maken. Je huidige contract eindigt overigens pas op 1 januari 2015, dus gelukkig zorgt deze vertraging niet voor problemen. Je wordt dus deze week nog gebeld om alles alsnog te bekrachtigen. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
Beste Anoeska,

Mijn collega heeft je telefonisch proberen te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Morgen waagt hij een nieuwe poging. Mocht het dan ook niet lukken, ontvang je van hem een e-mail om zelf contact op te nemen.

Groet Martijn
Bedankt, ik bel morgen even en hoop dat het dan goed gaat ☺️

Reageer