beantwoord

Nieuw voorstel in Mijn Eneco

Mijn overeenkomst eindigt op 26 januari maar er staat nog geen nieuw voorstel in Mijn Eneco; wanneer kan ik dat verwachten ?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 16 november 2018, 15:07

Dag @M.W. van Rooijen,

Welkom op de Eneco Community!

Leuk dat je al denkt aan een verlenging van je contract. Een nieuw aanbod kan je de komende maand verwachten onder het kopje Producten.

Groet, Denise

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @M.W. van Rooijen,

Welkom op de Eneco Community!

Leuk dat je al denkt aan een verlenging van je contract. Een nieuw aanbod kan je de komende maand verwachten onder het kopje Producten.

Groet, Denise
Ik heb nog steeds geen voorstel ontvangen voor verlenging van het contract.
Aangezien ik beslissingen wil nemen voor het nieuwe jaar heb ik nu ook maar een offerte aangevraagd bij een andere leverancier. Het zou jammer zijn Eneco te moeten verlaten.
Mvg
Reputatie 7
Badge +4
@M.W. van Rooijen

Heb je een voorkeur voor het nieuwe contract? Dan kan ik op basis hiervan onze klantadviseurs vragen jou per mail een nieuw voorstel te sturen.
Eenjarig vast tarief of driejarig vast tarief dan kan ik kijken of het handig is te blijven.
Zit Toon tegenwoordig in het contract ? vraag het even want mijn huidige thermostaat is niet goed meer en ik moet aan en nieuwe. Misschien kunnen ze dat evt. meenemen ?
Wel raar dat men zelf niet komt met een voorstel.
Dank
Reputatie 7
Badge +4
@M.W. van Rooijen

Bedankt, ik geef dit door samen met je voorkeur voor een Toon. Mijn collega's proberen binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op te nemen.

Fijne avond!
Laat ze dat nou gewoon schriftelijk via Mijn Eneco doen want aan de telefoon kan ik niet vergelijken en dus niet beslissen; lijkt mij een stuk handiger
Bedankt
Nou, kennelijk stelt Eneco geen prijs op verlengen overeenkomst. Al vreemd dat ik daar zelf om moet vragen en heb ondertussen geen enkel voorstel ontvangen noch telefonisch noch schriftelijk zoals ik had gevraagd.
We gaan nu maar in zee met een andere leverancier die meer prijs stelt op zijn klanten.
Jammer; gemiste kans
Reputatie 5
Badge +3
@M.W. van Rooijen,

Bedankt voor jouw reactie, onze excuses dat je nog niets vernomen hebt! We merken dat het rond deze tijd van het jaar enorm druk is wat zijn effect heeft op de haalbaarheid van terugbelafspraken.

Mits jouw besluit nog niet helemaal vast staat, raad ik je zeker aan zelf telefonisch contact op te nemen met onze adviseurs. Zo hoef je het terugbelverzoek niet langer af te wachten en kun je jouw wensen direct bespreken.

Natuurlijk is het daarbij mogelijk het voorstel vervolgens per mail te ontvangen zodat je op je gemak één en ander kunt nalezen. Mijn collega's zijn rechtstreeks bereikbaar via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).
Dat het druk is begrijp ik aan het eind van het jaar Eneco kan dat (deels)voorkomen door zelf op tijd de klanten schriftelijk een aanbod te doen.
Drie keer vragen en een maand wachten en dan als advies om zelf maar even te bellen ???
Nee hoor, dat gaan we niet doen
Nogmaals: Jammer; gemiste kans

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen