Nieuw contract maar nog geen rekening ontvangen | Eneco Community
vraag

Nieuw contract maar nog geen rekening ontvangen

• 20 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 680 Bekeken

Beste Eneco,

Sinds 1 september 2012 ben ik verhuisd en heb ik gekozen voor Eneco.
Ik heb inmiddels nog steeds geen rekening ontvangen. Hoe komt dat?
Alvast bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,
Jacqueline v M

6 Reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Jacqueline,

Wat is je betaalwijze? Auto incasso, via ideal? Via ideal heb je mogelijk de email niet gehad maar staan de online nota's wel voor je klaar. Wat zie je via mijn eneco?
Hallo Jacqueline, Wat is je betaalwijze? Auto incasso, via ideal? Via ideal heb je mogelijk de email niet gehad maar staan de online nota's wel voor je klaar. Wat zie je via mijn eneco?

Ik heb die instelling vanavond veranderd in automatisch incasso. Via 'mijn eneco' kan ik de nota's niet zien wegens een fout op de site. Toch staat er op de startpagina dat er nog geen nota's zijn, dus ik snap het niet helemaal.
Ik zal morgen nog een keer kijken. 
Weet niet waar de instelling hiervoor op stond, waarschijnlijk dan ideal... in ieder geval bedankt voor je antwoord! Als het morgen niet lukt, dan bel ik wel even met de klantenservice.
Reputatie 3
Badge
Bellen is sneller zeggen ze wel is maar de moderators zullen ook antwoorden hoogstwaarschijnlijk. Hou het wel goed in de gaten voordat je een achterstand krijgt.
Ja dat is wel slim. Ik maak me al een beetje zorgen en ga er achteraan. De site geeft nog steeds een foutmelding, dus morgen bel ik dan maar even, want ik wil inderdaad geen achterstand oplopen en gewoon netjes en op tijd betalen..!
Reputatie 3
Badge
Maar sta je dan nog wel achter de keuze om automatisch te betalen? Het is alijd verstandig om je afschrijvingen te checken dus daar staat auto incassso los van. daar kan namelijk ook mee mis gaan.
Reputatie 5
Badge +3
Welkom @JacquelinevM, op ons forum en als klant van ons! ;)

Ik heb de titel van je bericht een beetje aangepast om ervoor te zorgen dat andere leden direct zien waar je bericht over gaat. Je contract is sinds 28 september 2012 actief. We hebben nog geen nota's gemaakt, daarom zie je ook op Mijn Eneco geen nota's. Geen zorgen dus, alles gaat gewoon goed en er is al zeker geen sprake van een achterstand. De eerste nota maken we 26 oktober 2012. Omdat je als voorkeursdatum voor de automatische incasso de 22e hebt gekozen, vindt de afschrijving vervolgens pas op 22 november 2012 plaats.

Vanaf 26 oktober 2012 moet je op Mijn Eneco je nota('s) kunnen zien. Wil je even laten weten of dat lukt of dat je dan nog steeds een foutmelding krijgt?

Hoop dat ik je zo geholpen heb.

Groet, Kelly

Reageer