Nieuw contract bij verhuizing. | Eneco Community
vraag

Nieuw contract bij verhuizing.

• 9 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 170 Bekeken

Beste Eneco,
Wij gaan begin volgend jaar verhuizen naar een andere gemeente. Momenteel hebben wij een Holland Wind variabel energiecontract, stroom en stadsverwarming. Op ons nieuw adres is verwarming d.m.v. gas. Hierdoor willen wij een nieuw contract afsluiten. Na telefonisch overleg met de Eneco support desk kwamen we uit op een driejarig contract Europese Wind + C02 gecompenseerde gas. Na het bezoeken van een aantal vergelijking sites kwamen we bij diverse energiebedrijven goedkoper uit.
Het liefst blijven we bij het ons vertrouwde Eneco, al 26 jaar een trouwe klant. Is het mogelijk om een korting op nieuwe contract te krijgen ? klantnummer ********
Alvast bedankt .

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @F. Roelse,

Welkom op het forum van Eneco en goed dat je dit voorlegt. Super dat je al zo'n lange periode trouw bent aan Eneco! 😃 Jouw klantnummer heb ik in jouw bericht verborgen, dit met het oog op jouw privacy. Voor medewerkers is dit ook zichtbaar in jouw profiel achter de schermen.

Via social media bieden we geen overeenkomsten aan. Graag gooi ik daarom een balletje op bij onze adviseurs voor wat betreft de mogelijkheden. Zij zullen je hierover vervolgens per e-mail of telefonisch benaderen, waar gaat jouw voorkeur naar uit? Is de datum van sleuteloverdracht op het nieuwe adres ook al bekend? Mijn collega's kunnen je het best een aanbod op maat verzorgen met zoveel mogelijk informatie voorhanden.

Ik kijk uit naar jouw reactie, alvast bedankt!
Beste Rodney,

De sleuteloverdracht van onze nieuwe woning zal uiterlijk op 28/02/2019 plaats vinden.
Het ligt aan de oplevering van de nieuwe woning van de verkopers. Wij moeten zelf op 31/01/2019 uit onze eigen verkochte woning. Dus het nieuwe energiecontract zal na 31/01 of medio februari in moeten gaan.
Wij hebben momenteel stroom + stadsverwarming en gaan op het nieuwe adres stroom + gas afnemen. Na telefonisch overleg met de Eneco service desk kwamen we na bereken van ons stroomverbruik in de jaarnota normaaltarief 1945 kWh, daltarief 1478 kWh en geschat gasverbruik 1240 M3 bij een contract Europese Wind + CO2 gecompenseerdgas, vast tarief 36 maanden uit op €150,69 pm totaal €1808,28 pj.
Op de verschillende vergelijkingssites kwam ik met dezelfde getallen bij Fenor op €1705,52 en ENGIE op €1711,88 pj.
Als jullie mijn nieuw af te sluiten driejarig contract richting deze jaarbedragen kan krijgen, wil ik graag na 26 jaar nog wat jaren bij Eneco aan vast plakken, Wij zijn nog steeds tevreden over de service.

We kijken uit naar jullie reactie, alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
@F. Roelse,

Bedankt voor jouw reactie, ik zet het door naar onze adviseurs. Mogen zij jou telefonisch of per mail benaderen?
Beste Rodney,

Graag per mail. Telefonisch is voor mij vanwege mijn werk lastig.

Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemiddag @F. Roelse,

Rodney is even ergens anders mee bezig vandaag, daarom heb ik dit verzoek bij onze collega's geplaatst.
Ik verwacht dat je binnen enkele dagen bericht hebt via mail.

Succes met verhuizen alvast! :-)

Groet, Vincent
Beste Vincent,

Bedankt voor je update. Alvast een fijne avond toegewenst.

Reageer