Nieuw contract | Eneco Community
beantwoord

Nieuw contract

• 17 december 2018
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Wanneer kun je nieuwe aanbieding verwachten als je huidige contract 1-1-2019 afloopt?
Normaal allang een aanbieding gehad nu nog niet raar
icon

Beste antwoord door Rodney 17 december 2018, 16:08

Dag @Moon,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je dit voorlegt. Doorgaans kun je binnen drie maanden voor de einddatum van jouw overeenkomst een nieuw aanbod verwachten.

Met nog maar minder dan twee weken te gaan tot dit moment is mijn advies het heft in eigen handen te nemen. Onze adviseurs doen je graag persoonlijk een aanbod op maat.

Je kunt mijn collega's bereiken via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten), optie één.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag @Moon,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je dit voorlegt. Doorgaans kun je binnen drie maanden voor de einddatum van jouw overeenkomst een nieuw aanbod verwachten.

Met nog maar minder dan twee weken te gaan tot dit moment is mijn advies het heft in eigen handen te nemen. Onze adviseurs doen je graag persoonlijk een aanbod op maat.

Je kunt mijn collega's bereiken via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten), optie één.
Hoi rodney
Nou zelf gebeld en voel me....beetje belazerd heb ook geen nieuwe aanbieding aangenomen eneco laat klanten die ze al lang hebben in de kou staan met slappe smoesjes op internet zie je allerlei kortingen voorbij komen zou alleen gelden bij afname van stroom en gas met alleen stroom wat ik al meer dan 15 jaar op hetzrlfde adres afneem doen ze een niet echt moeite voor een aanbieding dus waarom zou ik me dan voor 3 jaar binden ook mijn opmerking over dat mijn ouders (80) ook nog niks hebben gehoord werd afgewimpeld met ze kunnen bellen of op internet kijken....eneco laat hier grote groep mee liggen die mensen gaan daar niet achteraan en dat terwijl eneco vroeger niet wist hoe snel ze een nieuw contract moesten sturen lang leve internet (not)

Reageer