Nieuw contract | Eneco Community

Nieuw contract

• 17 april 2016
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

Geachte eneco,

Ik heb u ca. 2 weken terug via het contactformulier verzocht om een nieuw contract voorstel te doen aangezien het vorige contracttermijn is verstreken. Helaas heb ik hierop nog geen reactie op mogen ontvangen. Wat is hierop uw beleid? Mag ik er vanuit gaan dat u mij benadert als ik hierom vraag of dien ik zelf te gaan bellen? Ik ben reeds 20 jaar trouw klant bij u.

In afwachting van een reactie.

4 Reacties

Je dient zelf te bellen naar het gratis nummer.
Maar indien gewenst bellen ze je ook zelf.
Nummer en tijd kan je via een privé bericht aan een moderator doorgeven.

Op het forum is het beleid duidelijk: er wordt nooit een voorstel gedaan.
Ook logisch want dat is zeer persoonlijk.
Beste Brandje, hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb nog geen gratis nummer kunnen vinden? Heeft u het nummer? Het enige wat ik kan vinden is:
"Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur op 0900 - 0201 (€ 0,45 per gesprek + je gebruikelijke belkosten).*"

Dus als ik het goed begrijp dan bellen ze mij niet terug als ik hierom vraag via het contactformulier, maar wel als ik het hier doorgeef aan een moderator?

Wellicht verkeerd begrepen, het is niet mijn vraag om hier op het forum een voorstel te krijgen, maar ik was er vanuit gegaan dat ze mij zouden bellen voor het geven van een advies en voorstel. Blijkbaar kan ik deze vraag niet stellen via het contactformulier en dien ik er zelf achteraan te gaan. Tegenwoordig zijn er veel andere aanbieders te vinden en het loont om te vergelijken. Ik vind bijvoorbeeld een servicegerichte instelling i.c.m. prijsverhouding belangrijk.
Hier een link van een topic waar het gratis nummer wordt genoemd.

https://forum.eneco.nl/servicevragen-mijn-eneco-meterstanden-andere-vragen-90/contract-verlengen-10829
Reputatie 7
Badge +6
Beste D.J.A. Hauser,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Ik kan het bericht dat je twee weken geleden niet hebt terug gestuurd helaas niet vinden. Je hoort uiteraard altijd terug gebeld te worden wanneer je een reactie achter laat via het contactformulier. Ik kan er voor zorgen dat een collega je belt om de opties te bespreken of je kunt zelf contact opnemen met 0800 0062. Ik hoor graag van je!

Groet,

Folkert

Reageer