Naam op het contract wijzigen | Eneco Community
beantwoord

Naam op het contract wijzigen

• 21 december 2017
  • 6 reacties
  • 1291 Bekeken

Hey

Ik gaa binnenkort verhuizen, maar mijn huisgenoot wordt daar blijven en willen het contract verder houden. Ik zie dat ik helemaal details kunnen wijzigen, maar niet de naam op het contract. Hoe gaa ik dit doen?

mvg
Ashim
icon

Beste antwoord door SabrinaM 21 december 2017, 16:32

@ Giyanani,

Wanneer je huisgenoot het contract wilt overnemen, beëindigen we jouw contract en volgt er een eindnota. Je huisgenoot kan zich dan aanmelden als nieuwe klant. Het is niet zo dat je huisgenoot verplicht is om een driejarig contract af te sluiten. We bieden ook andere contracten aan! Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we dit voor jullie kunnen regelen. Je kan mijn collega's bereiken op telefoonnummer: 088- 8955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Groet, Sabrina
Bekijk origineel

6 Reacties

Ik heeb een gelijke topic gevonden. Is goed, ik begrijp wat ik zou doen. Dankuwell allemaal
Reputatie 3
@ A. Giyanani,

Fijn dat je het antwoord al gevonden hebt! Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij die graag;-)

Groet, Sabrina
ik heb gezien dat de overzetten naar een huisgenoot is niet mogelijk, maar met de nieuwe contract moet mijn huisgenoot nog 3 Jaaren met Eneco blijven? Het problem is dat de verhuurder in deze huis gaan weer in 1 Jaar verhuizen en daardoor is het onmogelijk om so een overeenkomst te accepteeren.
Reputatie 3
@ Giyanani,

Wanneer je huisgenoot het contract wilt overnemen, beëindigen we jouw contract en volgt er een eindnota. Je huisgenoot kan zich dan aanmelden als nieuwe klant. Het is niet zo dat je huisgenoot verplicht is om een driejarig contract af te sluiten. We bieden ook andere contracten aan! Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we dit voor jullie kunnen regelen. Je kan mijn collega's bereiken op telefoonnummer: 088- 8955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Groet, Sabrina
Ok, dankuwel. Ik word in de komende dagen op dit nummer bellen. Dankuwel voor jouw hulp en snele reacties. Prettige feestdagen verder!

Reageer