Moeizame overstap Essent naar Eneco | Eneco Community
vraag

Moeizame overstap Essent naar Eneco

- 12 november 2014: adviseur aan de deur gehad en overgestapt naar Eneco met gas en elektriciteit. Bevestiging gehad per e-mail.

- 18 december 2014: gebeld met Eneco omdat we maar geen bevestiging/overstap info kregen van zowel essent als eneco. Adviseur aan de deur had fout gemaakt, alleen stroom contract overgestapt omdat we al bij eneco zaten voor gas, terwijl we een contract voor zowel gas als stroom af hebben gesloten voor 3 jaar. Opgelost via telefoon, collega die we spraken zou het meteen oplossen. Per mail nieuwe contractbevestiging gekregen.

- 30 december: Voorschotbedrag stroom door zowel Essent als Eneco afgeschreven, terwijl Eneco de overstap zou regelen..

Kan ik dit bedrag storneren, zo ja? bij wie? Of kan Eneco mij hierbij helpen, aangezien zij de overstap zouden regelen..

Ook zouden mijn accounts samengevoegd worden, omdat ik nu twee aparte acounts heb voor stroom en gas, zodat ik de toon app/mijn eneco app niet kan gebruiken..

Ik hoop snel iets te horen..
Met vriendelijke groet,
Paulien van Vugt

1 Reactie

Reputatie 4
Badge
Beste Paulien van Vugt,

Hartelijk welkom op ons forum en bedankt voor het stellen van de vraag. Heel vervelend dat het is het in eerste instantie niet goed liep met de overstap, waarvoor mijn excuses. Dat Essent nog een bedrag incasseert, kan goed kloppen, want je betaalt een termijnbedrag bij hen tot aan de eindnota. Je betaalt echter niet dubbel want dit wordt verrekend met deze eindnota.Voor vragen daarover kun je verder het beste bij Essent terecht, want ik heb daar verder geen zicht op.

Wat betreft je andere vraag: dit moet inderdaad nog opgelost worden. Ik verzoek mijn collega hiervoor telefonisch contact met je op te nemen. Ik wens je een fijne jaarwisseling alvast.

Groet Martijn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen