beantwoord

Klacht Boetevergoeding

Beste Eneco . Nou Beste vind jullie niet zo lief meer . namelijk ik zit nu al ruim 9 maanden te wachten op mijn boete vergoeding bij het overstappen van Engie naar Eneco op het verzoek van Eneco . Vele brieven geschreven naar Felx BVG waar de aanvraag vandaan kwam / Eneco service op 11.11 / Afd Boetevergoeding op 8.10 en Eneco Concumenten op 13-8 , Wat mijn verbaast is dat geen enkele afdeling een reactie geef . Dus het wordt wel eens tijd voor de 250 schade die ik door u heeft geleden gaat vergoeden . Vind het ook schande dat geen enkele reachtie van Eneco uit blijft dat geef te denken dat u de zaak fles met klanten binnen halen en veel beloven maar NIET nakomt. Ik hoop maar de hoop is verloren denk ik op een reactie . klantnummer ********-2
icon

Beste antwoord door Rodney 2 december 2018, 12:57

Goedemiddag @R.F. van der Waard,

Bedankt voor jouw bericht en welkom op het forum. Zoals ook aangegeven via Facebook en Twitter is het niet raadzaam jouw klantnummer in het openbaar te delen.

Zoals eerder dit jaar onder andere per e-mail gecommuniceerd; bij de declaratie van de boetevergoeding van je vorige leverancier ontvangen we ook graag de eindnota waarop deze boete in rekening is gebracht.

De voorwaarden voor deze declaratie kun je hier teruglezen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Om misverstanden te voorkomen het advies niet dezelfde vraag aan Eneco te stellen via verschillende kanalen.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt voor jouw bericht en welkom op het forum. Zoals ook aangegeven via Facebook en Twitter is het niet raadzaam jouw klantnummer in het openbaar te delen.

Zoals eerder dit jaar onder andere per e-mail gecommuniceerd; bij de declaratie van de boetevergoeding van je vorige leverancier ontvangen we ook graag de eindnota waarop deze boete in rekening is gebracht.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Om misverstanden te voorkomen het advies niet dezelfde vraag aan Eneco te stellen via verschillende kanalen.
Rodney wrote:

Eneco wil mijn boete vergoeding niet vergoeden zoals ze beloofd hebben bij de overstap van Engie naar Enoco .
Alleen maar omdat ik niet de eindafrekening kan over leggen omdat Engie het niet meer geef. Zelf in mijn contract staat van Engie als ik eerder overstap dat het mij 250 euro kost. Ik vind het grof schandaal dat Eneco nu zegt betalen wij niet uit omdat wij niet weten of het wel zo waar is . Vreemd Eneco heeft zelf mijn overstap geregeld. En bij elke energie leverancier zijn dit soort bedragen vast gesteld.
Niet leuk uiteraard, maar dat degene die moet vergoeden, bewijs wil zien dat het inrekening is gebracht, dat lijkt mij toch logisch... Of Eneco nou de overstap heeft geregeld, dat doet verder toch niet ter zake?
Dus m.i. moet je boos worden op Engie, die blijft namelijk in gebreke!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen