Jaaropgave van Eon | Eneco Community
beantwoord

Jaaropgave van Eon

• 10 december 2018
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Graag wil ik inzicht in de jaaropgave van Eon. Volgens mij hebben jullie die gegevens.
En bij Eon kon je je verbruik invoeren en aan de hand daarvan kon je zien of je niet te laag zat met je termijnbedrag. Ontzettend handig,kan dit niet bij jullie vinden(of ik zie het over het hoofd)?
icon

Beste antwoord door Rodney 11 december 2018, 10:09

@G. Siekmansdig,

Welkom op het forum van Eneco! De laatste jaarnota bij E.ON heb ik per mail naar je verstuurd.

In de Mijn Eneco-app kun je je verbruik monitoren dankzij de slimme meters op jouw adres. Dat betekent dat je deze niet zelf hoeft door te voeren omdat de standen op afstand worden uitgelezen.

Zie je dit niet terug of loop je ergens anders tegenaan in de app, laat het ons gerust weten. Via Menu > Feedback in Mijn Eneco kun je dergelijke zaken melden en kijken we graag met je mee.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
@G. Siekmansdig,

Welkom op het forum van Eneco! De laatste jaarnota bij E.ON heb ik per mail naar je verstuurd.

In de Mijn Eneco-app kun je je verbruik monitoren dankzij de slimme meters op jouw adres. Dat betekent dat je deze niet zelf hoeft door te voeren omdat de standen op afstand worden uitgelezen.

Zie je dit niet terug of loop je ergens anders tegenaan in de app, laat het ons gerust weten. Via Menu > Feedback in Mijn Eneco kun je dergelijke zaken melden en kijken we graag met je mee.
Fijn,dank voor de snelle reactie!

Reageer