Jaar contract teneinde, wat nu? | Eneco Community
vraag

Jaar contract teneinde, wat nu?

• 2 juli 2013
  • 5 reacties
  • 425 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Hallo, wij hebben een jaar contract gehad en nu is deze afgelopen en zitten nu op variabel gas en ecostroom met terug levering zonnepanelen.
Wij vragen ons echter af onder welk tarief de ecostroom nu valt, want dit kunnen wij nog steeds niet terug vinden op mijn eneco. Kan iemand ons vertellen welke tarieven dit zijn? Gas informatie staat er wel dus die kan ik nu vergelijken met jullie andere producten/energieprijzen maar stroom dus niet :(

en dan de vraag natuurlijk of we dan van de week, als ik rondingen gekeken op jullie site en besloten heb om eventueel aanzet passen, dit kunnen doorgeven en zo kunnen overstappen? Want we willen wel een goed tarief 😉 wie niet.

bedankt voor de info!!

5 Reacties

Hallo, wij hebben een jaar contract gehad en nu is deze afgelopen en zitten nu op variabel gas en ecostroom met terug levering zonnepanelen.
Wij vragen ons echter af onder welk tarief de ecostroom nu valt, want dit kunnen wij nog steeds niet terug vinden op mijn eneco. Kan iemand ons vertellen welke tarieven dit zijn? Gas informatie staat er wel dus die kan ik nu vergelijken met jullie andere producten/energieprijzen maar stroom dus niet :(

en dan de vraag natuurlijk of we dan van de week, als ik rondingen gekeken op jullie site en besloten heb om eventueel aanzet passen, dit kunnen doorgeven en zo kunnen overstappen? Want we willen wel een goed tarief 😉 wie niet.

bedankt voor de info!!

Ik log in op "Mijn Eneco"; kies vervolgens "Uw producten"; dan komt de pagina waar bv. gas en stroom op worden genoemd; achter deze producten staat: "Toon tarieven"
Daar op klikken en Klaar is Kees toch?...................

Als daar stroom daar niet staat heb je dan wellicht een klantnummer met et sub nr en moet je op die pagina zijn.
Ik had dat ook en had toen een klantnummer xxxxxxx-1
Later zijn gas en stroom samengevoegd en was dat opgelost!
Reputatie 3
Badge +1
Als je goed hebt gelezenndan vertel ik dus ook dat ons gas tarief wel te vinden is, dus dan weet ik ook waar ik deze informatie kan vinden in mijn eneco. Echter, de tarieven van ecostroom met teruglevering staan geen bedragen bij. Om nu over te willen stappen naar eventueel een contract voor langere tijd of iets, dan moeten we toch ook het tarief weten van electra, want gas kan ik wel zien en vergelijken!!

Dus je idee is leuk maar geen oplossing voor ons.
dusnals een moderator ons kan vertellen wat het bedrag is dan zijn we blij.
Als je goed hebt gelezenndan vertel ik dus ook dat ons gas tarief wel te vinden is, dus dan weet ik ook waar ik deze informatie kan vinden in mijn eneco. Echter, de tarieven van ecostroom met teruglevering staan geen bedragen bij. Om nu over te willen stappen naar eventueel een contract voor langere tijd of iets, dan moeten we toch ook het tarief weten van electra, want gas kan ik wel zien en vergelijken!!

Dus je idee is leuk maar geen oplossing voor ons.
dusnals een moderator ons kan vertellen wat het bedrag is dan zijn we blij.

Als je goed gelezen had, dan las je dat ik van het begin af aan het opsomde, om daar geen misverstand over te krijgen.
Op de pagina aangekomen vermeldt ik toch duidelijk: als daar stroom niet bijstaat enz.............

Jammer dat dat idee niet een oplossing is.
Zou het puur komen doordat je terug levert?
Reputatie 5
Badge +3
@EnergieBoy,

We hebben je net geprobeerd te bellen om e.e.a. aan je toe te lichten. Het is namelijk zo dat je voor elektriciteit al langer gebruik maakt van het variabele tarief, wat niet terecht is. We nemen graag contact met je op hierover. Wanneer kunnen we je het beste bereiken? Je kunt een telefoonnummer en tijdstip ook even via een prive bericht aan mij toesturen.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb inmiddels een berichtje toegezonden met mijn informatie erin.
Alvast bedankt!

Reageer