Hoe kan ik zien wat voor contract ik heb? | Eneco Community
vraag

Hoe kan ik zien wat voor contract ik heb?

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Waar kan ik terugvinden wat voor een contract electriciteit / gas ik heb dus m.a.w. wat is de duur van dit contract?

13 Reacties

Reputatie 3
Badge
Inloggen in mijn eneco en dan vind u een kopje "producten" mijn producten dacht ik.

Edit: uw producten heet het kopje
Hier zie ik alleen maar staan  het tarief en het vastrecht maar geen contractduur.
Reputatie 3
Badge
Dat is bij mij wel zichtbaar. Heeft u geen contract op papier gekregen? Welkom op het forum trouwens. Ik kreeg per post de contract thuis maar mogelijk is dit tegenwoordig per email??? Ben je nieuwe klant en benieuwd of je afgesproken del correct is? Wanneer het niet zichtbaar is op mijn eneco kan ik me voortellen dat dit nog toegevoegd moet worden als je nieuwe klant bent. Gok maar iets 
Dag Erikk,

Welkom op ons forum en excuus voor onze late reactie. Ik heb even voor je gekeken waarom je geen contractduur ziet. Dat is omdat je een contract voor onbepaalde tijd hebt. Daar zit geen einddatum aan.

Groeten,
Rieneke
Ik heb toch nog een vraagje over dat onbepaald contract, want ik denk dat ik dan hetzelfde heb.
Met zo'n contract, hoe werkt het dan met opzeggen of aanmelden bij andere leverancier?
Moet je dan wel een opzegvergoeding betalen?

Mvg
Angel
Reputatie 4
Badge +4
@miss_J_angel,

Welkom op de Community!

Ik informeer je graag over jouw contract. Je maakt gebruik van een 3 jarig contract dat loopt tot 01-10-2015. Als je dit contract niet verlengt, wordt het automatisch omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd. Aan dit contract zit geen opzegtermijn vast, ook wordt er geen opzegvergoeding in rekening gebracht. We zouden het natuurlijk jammer vinden als je opzegt! Als je geïnteresseerd bent nemen we graag telefonisch contact met je op, om de mogelijkheden voor een nieuwe aanbieding te bespreken.
hallo
enige tijd geleden had ik dit bericht geplaatst. ik zou graag willen weten wat mijn mogelijkheden zijn, alleen werk ik van 9.00 - 18.00 dus heb tussendoor geen tijd voor een telefonisch gesprek. is het ook mogelijk dat ik een aanbod met tarieven per mail kan krijgen? Want ik belde gister en nummer maar dit kan alleen door de weeks van tot 17.00u
ik kreeg vandaag wel een bod via de mail voor 4 jaar met toon, maar dat wil ik niet.
Ik wil graag weten wat mijn tarieven zijn als ik zou verlengen voor een jaar of voor 3 jaar.
Reputatie 4
Badge +4
@miss_J_Angel,

Leuk dat je er aan denkt om te verlengen. 🙂 Ik zorg ervoor dat je per e-mail een nieuw aanbod ontvangt.
Ik heb hetzelfde probleem zie nergens mijn contract staan .. ook niet bij producten, kan iemand zeggen wat voor contract ik heb ?
Reputatie 5
Badge +5
@Haydrion

Vervelend dat je dit niet kunt terug vinden. Wanneer ik mee kijk via de webversie van jouw Mijn Eneco account, zie ik onder producten dat je een overeenkomst met ons hebt voor onbepaalde tijd.
Dus variabele tarieven.

Via de app versie van Mijn Eneco is dit niet zichtbaar.

Groet,

Erica
Dank u wel voor uw snelle antwoord 🙂
Reputatie 5
Badge +5
@Haydrion

Geen dank! Mocht je nog andere vragen hebben of twijfels over je overeenkomst, dan verneem ik dit graag van je :)

Groet,

Erica

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen