Heb geen nieuw contract aanbod gekregen | Eneco Community
beantwoord

Heb geen nieuw contract aanbod gekregen

Beste mensen,

Heb vandaag een mail ontvangen dat mijn contract per 01/01/2018 is verlopen en krijg dan een variabel aanbod. Dit is vreemd daar ik geen nieuw contract aanbod heb ontvangen, en wat ik nu niet leuk vind ben al heel lang klant bij eneco. Hoop dat ik als nog een aanbod kan krijgen, maar het is wel jammer dat na zoveel jaren als trouwe klant geen aanbod heb gekregen en dat ik daar zelf om moet vragen.

Nogmaals jammer.

Met vriendelijke groet,

G.A. Schijff
icon

Beste antwoord door Erica 6 december 2017, 10:44

@proberen

Bedankt voor je bericht via ons forum. Welkom!

Vervelend dat je nog geen aanbod voor ons hebt ontvangen. Dit is normaal gesproken geautomatiseerd. Balen! Ik adviseer je om zelf telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Klant Advies op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 -> optie 2 in het menu. Vanuit daar kunnen de mogelijkheden met je worden doorgenomen.

Groet, Erica
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@proberen

Bedankt voor je bericht via ons forum. Welkom!

Vervelend dat je nog geen aanbod voor ons hebt ontvangen. Dit is normaal gesproken geautomatiseerd. Balen! Ik adviseer je om zelf telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Klant Advies op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 -> optie 2 in het menu. Vanuit daar kunnen de mogelijkheden met je worden doorgenomen.

Groet, Erica
Hier ook nog geen nieuw aanbod ontvangen voor mijn evt. af te sluiten derde vaste contract bij Eneco
De afloopdatum is 1/1-2018 en heb hierover nog geen enkel bericht ontvangen, zoals dit wel gebruikelijk is en elders door jullie vermeld.
Graag een nieuwe offerte voor 3 jaar vast.
Tot nu toe moet ik het met vergelijkingssites doen qua prijzen (ook die van Eneco) en dan valt Eneco als huidige leverancier wat tegen, maar dat ook vanwege welkomstpremies e.d. bij de meeste andere aanbieders. Er is veel en steeds meer concurrentie en dat vooral ook van groene aanbieders.
Graag een aanbieding voor 3 jaar naar mijn e-mailadres, waar u prijstechnisch een passend antwoord kan geven op de concurrent aanbieders. Qua service, administratie en groene aanbieder ben ik overigens zeer tevreden over Eneco, maar gezien de stijgende energielasten moet ik echt naar de jaarkosten gaan kijken
Alvast bedankt
Nico
Beste Eneco ook mijn contract verloopt op 1/1/2018 graag zou ik een nieuw voorstel ontvangen, minimaal 1 jaar vast. Met verhuis mogelijkheid, aangezien onze woning te koop staat.

Alvast bedankt,

Jeroen Tax
Reputatie 5
Badge +3
Beste Eneco ook mijn contract verloopt op 1/1/2018 graag zou ik een nieuw voorstel ontvangen, minimaal 1 jaar vast. Met verhuis mogelijkheid, aangezien onze woning te koop staat.

Alvast bedankt,

Jeroen Tax

Hoi Jeroen,

Wat leuk dat je een aanbod van ons wilt ontvangen! Daar gaan we meteen werk van maken. Wil je hiervoor zelf met ons bellen of wil je graag teruggebeld worden?

Groet, Audrey
Reputatie 5
Badge +3
Hier ook nog geen nieuw aanbod ontvangen voor mijn evt. af te sluiten derde vaste contract bij Eneco
De afloopdatum is 1/1-2018 en heb hierover nog geen enkel bericht ontvangen, zoals dit wel gebruikelijk is en elders door jullie vermeld.
Graag een nieuwe offerte voor 3 jaar vast.
Tot nu toe moet ik het met vergelijkingssites doen qua prijzen (ook die van Eneco) en dan valt Eneco als huidige leverancier wat tegen, maar dat ook vanwege welkomstpremies e.d. bij de meeste andere aanbieders. Er is veel en steeds meer concurrentie en dat vooral ook van groene aanbieders.
Graag een aanbieding voor 3 jaar naar mijn e-mailadres, waar u prijstechnisch een passend antwoord kan geven op de concurrent aanbieders. Qua service, administratie en groene aanbieder ben ik overigens zeer tevreden over Eneco, maar gezien de stijgende energielasten moet ik echt naar de jaarkosten gaan kijken
Alvast bedankt
Nico

Hoi Nico,

Wat leuk dat je een nieuw aanbod van ons wilt ontvangen. Natuurlijk willen we graag de mogelijkheden met je bespreken en samen kijken of er toevallig een mooi passend aanbod voor jou ertussen zit. Gezien het feit dat je dit al online hebt vergeleken hebben we liever telefonisch contact. Is het mogelijk om met ons te bellen hierover? We kunnen je ook terugbellen als je dit prettiger vindt. Laat ons dit gerust weten.

Groet, Audrey
Beste Audrey en/of collega's van Klant Advies / Verkoop,
Bedankt voor je reactie dat jullie mijn vragen en mogelijkheden willen bespreken. Maar kan en moet dat allemaal telefonisch gaan gebeuren? Behalve bereikbaarheid kan telefonisch geen offerte incl. een deel beantwoording van aanverwante vragen nieuwe aanbieding duidelijk worden.
Ik herhaal nogmaals mijn punten van aandacht en vragen:
-waarom moet ikzelf om een verlenging/ nieuwe offerte vragen of anders op variabel worden gezet zonder medeweten?
-de concurrentie weet me wel te vinden en dat met duidelijke offertes.
-wat kan Eneco doen voor trouwe klanten die steeds de zgn. welkomstpremies mislopen.
Soms tot € 300 en bij Eneco ook zelfs ca. € 210-230?
-ik kan eindeloos blijven vergelijken via diverse vergelijkingssites of aanbiedingen andere collega aanbieders, maar zolang Eneco niets prijsgeeft, is dit niet zo zinvol.
Bovendien zitten er tussen twee vergelijkers en zelfs twee van Eneco nog steeds relevante verschillen.
Het lijkt mij zinvol als u deze bovengenoemde feiten meeneemt in uw nieuwe aanbod voor 3 jaar vast. Dit kan uiteraard niet via een forum en telefonisch werkt ook niet zoals gesteld, maar waarom niet per e-mail? Dan is het voor beiden partijen duidelijk en kan daar op afgerond worden.
Dan kan een besluit tot evt. verlenging wel snel genomen worden.
Ik vertrouw op uw begrip en in snelle afwachting
vrgr.
Nico
Reputatie 5
Badge +3
Hallo N.C. de Laat,

Een nieuw aanbod bespreken wij inderdaad telefonisch. Uiteraard is het mogelijk het aanbod na afloop via e-mail te ontvangen.
Het is niet duidelijk waarom je niet al door ons bent benaderd, dit doen we normaliter binnen 3 maanden voor afloop van het contract. Excuses dat dit nog niet is gebeurd. Goed dat je zelf het contact opzoekt!
Wij zien het contact met jou graag tegemoet om de verdere mogelijkheden met je door te nemen. Bel je ons?

Groet, Kelly

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen