Gratis toegangsbewijzen Diergaarde Blijdorp | Eneco Community
beantwoord

Gratis toegangsbewijzen Diergaarde Blijdorp

• 17 maart 2019
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Beste Eneco,

Ik ben eind november 2018 klant geworden bij Eneco. Omdat de aanmelding totaal niet soepel verliep, heb ik medio december 2018 2 gratis entreebewijzen van Diergaarde Blijdorp van jullie gehad.
Wat mij echter niet verteld is, is dat deze kaartjes tot en met 31 december 2018 geldig waren. Ik zou nog geen 2 weken de tijd hebben gehad om hiervan gebruik te maken.

Nu wilde ik onlangs naar Blijdorp gaan en toen kwam ik erachter dat ze niet meer te gebruiken waren. Zouden jullie 2 nieuwe entreebewijzen kunnen sturen welke ik niet binnen 2 weken moet gebruiken ?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 18 maart 2019, 14:42

Dag @Bart1974,

Welkom op de Eneco Community!

De toegangskaarten die wij tot onze beschikking hadden waren inderdaad t/m 31 december 2018 geldig. Dit hoort mijn collega ook vermeld te hebben.

We hebben op het moment geen kaarten meer tot onze beschikking. Wat je nog wel kan doen is contact opnemen met onze klantadviseurs op 088 - 8 955 955 (gebruikelijke belkosten). Wellicht is er een alternatief wat zij je kunnen aanbieden.

Groet, Denise
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @Bart1974,

Welkom op de Eneco Community!

De toegangskaarten die wij tot onze beschikking hadden waren inderdaad t/m 31 december 2018 geldig. Dit hoort mijn collega ook vermeld te hebben.

We hebben op het moment geen kaarten meer tot onze beschikking. Wat je nog wel kan doen is contact opnemen met onze klantadviseurs op 088 - 8 955 955 (gebruikelijke belkosten). Wellicht is er een alternatief wat zij je kunnen aanbieden.

Groet, Denise
Hoi Denise,

ik heb gebeld met jullie en jullie zeggen er niets meer aan te kunnen doen. Kaarten zouden er niet meer zijn terwijl jullie naar mij weten Blijdorp sponseren. Jammer dat de service van Eneco zo slecht is.
Reputatie 7
Badge +4
@Bart1974

Klopt, wij hebben geen kaarten meer tot onze beschikking. Jammer, maar helaas!

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen