Gratis rookmelders bij 4 jarig contract als verhuizende vaste klant | Eneco Community
vraag

Gratis rookmelders bij 4 jarig contract als verhuizende vaste klant

• 20 juli 2017
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Badge
Ik heb kort na mijn verhuizing twee maanden geleden een 4 jarig contract afgesloten, waarbij mij werd verzekerd dat ik als verhuizende klant van hetzelfde aanbod gebruik kon maken als nieuwe klanten. Een nieuwe Toon thermostaat (hoefde ik niet) en twee gratis rookmelders.
Na een maand nog niets gezien, dus maar eens gebeld.
Weer werd mij verzekerd dat ik wel degelijk recht had op die rookmelders, maar dat het administratief misschien niet helemaal goed was gelopen omdat ik al verhuisd was kort voor het afsluiten van het vaste contract. De medewerker aan de telefoon ging voor mij een aparte aanvraag doen voor de rookmelders, ik zou er snel van horen.
Je raadt het al, nog steeds niks gehoord.
Wordt een dure grap voor Eneco als straks mijn huis afbrandt:)

Zijn er mensen in een soortgelijke situatie of weet een meelezende Eneco medewerker waarom dit zo lang duurt?
De reden dat ik hier deze vraag stel, is omdat ik niet zo'n zin heb weer uitgebreid aan de telefoon te wachten/hangen met misschien weer geen resultaat.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo H. Roorda,

Bedankt voor je bericht. Ik heb meegekeken en zie dat jou inderdaad meermaals gratis rookmelders zijn toegezegd. Ik moet je helaas meedelen dat dit wel onterecht is gebeurd. De actie met de gratis rookmelders was alleen van toepassing op klanten die Toon voor het eerst bestelde. Voor klanten die Toon al hadden, was de actie 2 slimme rookmelders voor €79,90 (50 euro korting). Omdat je verkeerd bent geïnformeerd, had ik je graag alsnog de kortingsactie aangeboden, maar deze is 11 juni al verlopen. Wat ik daarom graag wil doen, is je een 1 gratis rookmelder toesturen, als middenweg en ter compensatie voor het ongemak wat je hebt ervaren door onze verkeerde informatie. Kun je je daarin vinden?
Zo!
Dat is netjes opgelost, Kelly!!

En nu hoop ik dat de ts dat ook vindt.
Badge
Hallo Kelly, dank voor je reactie.
Feit blijft dat ik recht heb op twee exemplaren, een mondelinge toezegging is ook rechtsgeldig, helemaal als die is opgenomen:)
Maar ik wil geen zeikerd zijn en vind dit inderdaad een nette oplossing.
Ik en mijn brandverzekering zien de rookmelder met smart tegemoet!
Reputatie 5
Badge +3
Je hebt gelijk. Ik zorg dat het pakket vandaag op de bus gaat 😳

Reageer