Geen en/of verkeerde tarieven in App en Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Geen en/of verkeerde tarieven in App en Mijn Eneco

• 11 september 2018
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 464 reacties
Na lange tijd weer eens ingelogd op MijnEneco en de App.
Helaas zie ik nu dat mijn (jaar)contract gegevens niet (meer) correct worden weergegeven.
In MijnEneco is geen stroom tarief zichtbaar.
In MijnEneco staat een tarief voor variabele leveringskosten dat niet overeenkomt met ons jaarcontract.
Het tarief voor vaste leveringskosten is wel juist, wel jammer dat in MijnEneco hier een maand bedrag genoemd wordt terwijl het contract een jaarbedrag geeft.

In de App staan dan weer wel een alle tarieven.
Het variabele leveringstarief van zowel stroom als gas komt ook hier niet overeen met het contract.
De vaste leveringskosten zijn wel juist (en per jaar) vermeld.

Een deel van mijn melding komt overeen met een eerdere melding van @Brandje

Het zou dus kunnen dat er al aan gewerkt wordt 😞

3 Reacties

Nou dat kan je wel zeggen Nico.
Er wordt zeker aan gewerkt, alleen schijnt het toch wat ICT problemen op te leveren.....
Reputatie 5
Badge +6
Graag een reactie van een moderator. Variabele leveringskosten gas ben ik inmiddels wel uit, verschil betreft de wijziging van de overheidsheffingen per 1-1-2018.
Bij stroom zie ik wel tarieven maar die sluiten niet aan bij het contract. Contract is op basis van enkel tarief. App geeft normaal en dal tarief.
Vraag is dus kan de App de juiste tarieven geven en is het ontbreken van stroom tarieven in MijnEneco binnenkort op te lossen?

En nog een suggestie voor de verbetering van de info: Geef overal een splitsing van leveringstarief en overheidsheffingen. Aansluiting tussen contract en jaarnota is nu bijna onmogelijk.
Ik daag hierbij de moderator uit mijn jaarnota te bekijken en die proberen te begrijpen (8 pagina's) 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Zuid,

Fijn dat jij dit ook laat weten hier.

Ik raad je ook aan de 'feedback' knop in de app te gebruiken, de ontwikkelaars lezen mee en waarderen de persoonlijke terugkoppelingen.

Groet, Vincent

Reageer