De afdeling Outbound heeft mij 1 oktober telefonisch benaderd en een voorstel gestuurd. Daarop heb ik niet gereageerd, omdat het niet erg aantrekkelijk was. Daarop ben ik 10 oktober nogmaals gebeld, waaruit een nieuw voorstel kwam met hogere cash-back, maar ook hogere tarieven en daardoor nog minder aantrekkelijk. De klantenservice gebeld, maar die kon me niet helpen, dus afgewacht. Op 15 oktober weer benaderd door Outbound en a/d telefoon begrepen dat er geen beter voorstel mogelijk was dan het eerste. Toen toch maar besloten het eerste voorstel te accepteren, en in de betreffende e-mail op Akkoord gedrukt, waarop ik een e-mail ontving, waarin mijn aanmelding werd bevestigd en stond dat er binnen een dag een contract in mijn mailbox zou komen en als dat niet zo was ik naar de klantenservice (010 890 6981) kon bellen, Dat laatste heb ik inmiddels 2x gedaan (22 en 23 oktober). De eerste keer kwam ik na uiteindelijk bij een medewerker uit die zei dat het contract er stond en hij het nogmaals zou e-mailen, zodat ik het binnen een half uur zou hebben. Helaas weer niets en de dag erna weer gebeld. De medewerker die ik nu uiteindelijk, ruim 30 minuten, sprak heeft alle moeite gedaan om het contract te vinden, maar zonder succes, behalve het in november 2018 afgelopen contract in mijn oude Eneco account [verwijderd]. Een acceptabele nieuwe aanbieding kon hij niet doen en de afdeling Outbound benaderen of mij ermee doorverbinden was niet mogelijk. Een oplossing kon hij niet geven, anders dan afwachten of Outbound mij weer benadert (denk ik niet want ik heb immers een aanbieding van hun geaccepteerd) of de aanbieding opnieuw accepteren en hopen dat het contract nu wel wordt toegestuurd (heb ik gedaan, maar kreeg nu geen bevestiging e-mail, dus zal ook niets opleveren). Wat mij betreft eindigt het hiermee, en ben/wordt ik geen "happy camper”, tenzij iemand een idee heeft wat ik nog kan doen, en dan niet de Klantenservice bellen. Sorry voor het lange verhaal.