Geen contract | Eneco Community
vraag

Geen contract

Hoi,
Ik kreeg op 27 dec iemand van Eneco aan me deur die vervolgens mij dingen liet tekenen voor een contract bij Eneco, ik kreeg een mail gelijk erna over bevestiging en dat ik binnen een dag me contract Via de mail zou krijgen echter tot op heden heb ik dit contract dus niet gekregen. Ook zou er gebeld worden over onze menning over de jongen die ons dit contract liet tekenen.
Ik heb net contact opgenomen via de telefoon en in de computer staat nergens dat ik een contract heb bij jullie dan vraag ik me nu toch 1 ding af wat die jongen hier bij mij aan de deur in vredes naam mij allemaal heeft laten tekenen???

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Tja dat valt nu lastig na te gaan gezien het blijkbaar niet Eneco zelf is. Heb je geen kopie gekregen van wat je getekend hebt?
Nee ik kreeg alleen de bevestiging van aanmelding en dat ik binnen een dag het contract zou krijgen via de mail die ik dus nog steeds niet heb gehad Ook niet in me spam vind dit wel heel bizar
Reputatie 5
Badge +3
Wellicht vertraagd door feestdagen maar ik zou wel de boel in de gaten houden komende dagen/weken als ik jou was. Zeker weten dat er geen geld van je rekening afgeboekt wordt wat je niet verwacht had. Kan namelijk ook een truuk zijn geweest.
Hij was wel van Eneco en hij liet me dingen tekenen op een tablet. Maar ik hou het zeker in de gaten het enige contract dat ik bij Eneco nog steeds heb en blijft is van toon. Maar dankjewel dat je me daar op antendeerd van me bank ik hou het wel zeker in de gaten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen