Geen Albert Heijn tegoedkaart ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Geen Albert Heijn tegoedkaart ontvangen

• 10 november 2019
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Ik ben overgestapt naar Eneco tijdens de actie waarbij je in totaal 240 euro? tegoed zou krijgen voor Albert Heijn in de vorm van 2 tegoed kaarten. Maar ik heb deze nooit ontvangen…

icon

Beste antwoord door DeniseMR 11 november 2019, 15:32

Hallo @AllenCarpentier,

Welkom op de Eneco Community!

Ik heb je contractgegevens nagelopen en vind niet terug dat je bent aangemeld voor deze actie. Daarentegen heb je een contract voor één jaar afgesloten waar je een eenmalige korting van €100 bij ontvangt op je jaarnota. Dit is ook terug te lezen in je contractbevestiging.

Groet, Denise

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hallo @AllenCarpentier,

Welkom op de Eneco Community!

Ik heb je contractgegevens nagelopen en vind niet terug dat je bent aangemeld voor deze actie. Daarentegen heb je een contract voor één jaar afgesloten waar je een eenmalige korting van €100 bij ontvangt op je jaarnota. Dit is ook terug te lezen in je contractbevestiging.

Groet, Denise

Ik ben toch echt bewust overgestapt tijdens deze actie. Note bene specifiek via de kanalen/links die mij eligible zouden moeten maken voor de actie van Albert Heijn…

Weet niet wat er mis is gegaan, maar wel heel teleurstellend. Waarom zou ik kiezen voor 100 euro korting op me nota in de plaats van bijna dubbel zoveel Albert Heijn tegoed.

Zou fijn zijn als er nog wat zou kunnen gebeuren wat dit betreft. Voel me beetje opgelicht nu..

Reputatie 5
Badge +5

@AllenCarpentier Het contract wat je wel gekozen hebt staat duidelijk in aangegeven dat het gaat om een kortingscontract en niet om de Albert Heijn actie. Binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd geven wij de mogelijkheid om alles na te lopen en, indien niet gewenst of besproken, het contract kosteloos te annuleren. Omdat in de contractbevestiging vrij duidelijk en direct bovenaan staat aangegeven om welk contract het gaat is er geen sprake van oplichting maar jouw teleurstelling is natuurlijk wel begrijpelijk omdat je liever de actie met Albert Heijn tegoed had willen kiezen.

Omzetten van het contract is na de 14 dagen bedenktijd niet meer mogelijk. Daarnaast maak je op dit moment óók gebruik van een actietarief + 100 euro korting. Wij passen dan ook geen coulance toe in deze situatie.

Ik denk dat ik gedacht heb dat het Albert Heijn tegoed niet perse in de plaats van de 100 euro korting op mijn jaarnota was. Ik wil veder ook zeker niet beweren dat ik werkelijk opgelicht ben, maar zo voelt het wel als ik naar mijn ervaring heb aangemeld op de manier waarop ik de Albert Heijn tegoed zou krijgen.

Maar ik ga er dan maar vanuit dat het toch me eigen fout is geweest en dat ik niet goed opgelet had. Ik kom er pas zo laat mee omdat ik dacht dat het even zou duren voordat ik het tegoed zou ontvangen.

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Reageer