Garantiestroom | Eneco Community

Garantiestroom

Begin mei 2012 gebeld door Eneco n.a.v. mijn vraag over overstappen naar andere energieleverancier. Ná een telefoongesprek waarin werd gezegd dat als je bij Eneco blijft de maandrekening al E 16,- naar beneden gaat en bij de jaarnota nog een bedrag van E 200,- van de nota af gaat. Wat schets mijn verbazing: de maandnota is opeens E 19,- meer... zo kan ik het ook!!! Al gemaild met Eneco... binnen 2 werkdagen volgt er contact... Ik wacht al 4 dagen...Eens kijken wat de Consumentenbond en VEH hiervan vindt.

3 Reacties

Begin mei 2012 gebeld door Eneco n.a.v. mijn vraag over overstappen naar andere energieleverancier. Ná een telefoongesprek waarin werd gezegd dat als je bij Eneco blijft de maandrekening al E 16,- naar beneden gaat en bij de jaarnota nog een bedrag van E 200,- van de nota af gaat. Wat schets mijn verbazing: de maandnota is opeens E 19,- meer... zo kan ik het ook!!! Al gemaild met Eneco... binnen 2 werkdagen volgt er contact... Ik wacht al 4 dagen...Eens kijken wat de Consumentenbond en VEH hiervan vindt.

schets moet zijn schetst...excuses
Reputatie 5
Badge +3
Beste KliftW,

Ik heb je gistermiddag gebeld naar aanleiding van je bericht. Ik heb je verteld dat het niet de bedoeling is dat we bij het bespreken van een nieuw contract, uitspraak doen over de hoogte van het nieuwe termijnbedrag. Het nieuwe termijnbedrag wordt altijd pas later, nadat het contract is aangepast, door ons berekend. Zoals afgesproken luisteren we de opname van het telefoongesprek na, om te beoordelen of we je verkeerde informatie hebben gegeven. Hier kom ik nog bij je op terug. Bedankt voor je bericht hierover. Dit stelt ons in staat om samen naar een oplossing te zoeken.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
@KliftW,
Ik heb zojuist telefonisch contact met je opgenomen. Ik heb je in het gesprek verteld dat we op je verzoek de contracten annuleren vanwege de verkeerde informatie over het termijnbedrag. Vandaag sturen we schriftelijk een bevestiging van de annulering. Omdat je hebt aangegeven dat je wel graag klant van ons blijft, hebben we afgesproken dat een collega van mij binnen ongeveer vijf werkdagen telefonisch contact met je opneemt. Dit om een ander aanbod met je te bespreken. Ik hoop dat we samen tot een gepast aanbod komen waar je je wel prettig bij voelt en waarover geen onduidelijkheden bestaan. Ik zou het in ieder geval fijn vinden als we je als klant behouden.

Ik wens je een prettig (lang) weekend!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen