beantwoord

EON contract overgenomen door Eneco, hoe zit het met 1-malige korting na 1 jaar looptijd contract

Goedemiddag,

Mijn 1 jarige contract met EON is overgenomen door Eneco. In de contractvoorwaarden staat bevestigd dat ik na dit ene jaar een korting van 70 euro op de jaarafrekening krijg. Hoe borgt Eneco dat dit idd geregeld is aan einde contracttermijn van 1 jaar. Zie dit nl al weer verkeer gaan met allerlei belletjes naar klantenservice tot gevolg....
icon

Beste antwoord door Brandje 18 september 2018, 16:52

Als het contractueel is vastgelegd dan geldt het bij overname ook voor Eneco uiteraard.
Waarom zou dat fout gaan?

En belletjes naar de klantenservice lijken mij wat onnodig; je bent nu toch bekend met het forum?

Bekijk origineel

2 Reacties

Als het contractueel is vastgelegd dan geldt het bij overname ook voor Eneco uiteraard.
Waarom zou dat fout gaan?

En belletjes naar de klantenservice lijken mij wat onnodig; je bent nu toch bekend met het forum?
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Marjoleintje1967,

Welkom bij Eneco en op onze Community!

Bij de overname houden wij ons gewoon aan de gemaakte afspraken en dat geldt dus ook voor je korting.
Ik verwacht niet dat hier problemen mee zullen ontstaan, maar mocht er onverhoopt iets niet goed gaan, dan weet je mij hier te vinden 😉

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen