Energie tijdelijk stopzetten | Eneco Community
beantwoord

Energie tijdelijk stopzetten

• 6 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 441 Bekeken

Hi Eneco Forum,

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om mijn Eneco tijdelijk te pauzeren i.v.m ik momenteel niet in Nederland ben.

Ik zal voor een tijdje in het buitenland verblijven en zou graag tot die tijd mijn energie willen afsluiten/pauzeren om verdere kosten te voorkomen.

Overigens heb ik al geprobeerd contact met jullie te krijgen, maar i.v.m de slechte verbinding hier is het erg lastig om aan een lange wachttijd deel te nemen...

Ik hoor graag van jullie! 🙂

Met vriendelijke groet,

Hoffer
icon

Beste antwoord door DeniseMR 8 oktober 2018, 08:52

Dag @Hoffer,

Leuk dat je op de Eneco Community terecht bent gekomen!

Het is niet mogelijk om je contract tijdelijk te pauzeren. Dit betekent dat in jouw situatie het contract beëindigd moet worden. Let wel op: je hebt een contract afgesloten dat oorspronkelijk tot juli 2019 loopt. Het beëindigen van je contract voor deze tijd zal leiden tot een boete van €50 per product (€100 in totaal).

Groet, Denise
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Hoffer,

Leuk dat je op de Eneco Community terecht bent gekomen!

Het is niet mogelijk om je contract tijdelijk te pauzeren. Dit betekent dat in jouw situatie het contract beëindigd moet worden. Let wel op: je hebt een contract afgesloten dat oorspronkelijk tot juli 2019 loopt. Het beëindigen van je contract voor deze tijd zal leiden tot een boete van €50 per product (€100 in totaal).

Groet, Denise
Ik zou kiezen voor het leegstandstarief.
Want de Netbeheerskosten voor Gas en Stroom van zo’n €400 lopen gewoon door.
Dat leegstandstarief is, voor zo ver ik weet, rond de €50 per maand.

Reageer