energie contract | Eneco Community
beantwoord

energie contract

• 4 januari 2017
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 107 reacties
Mijn Energiecontract is afgelopen.
Had verwacht dat Eneco zelf wel met een nieuwe aanbieding zou komen.
Maar helaas.
Dus graag nog een aanbieding voordat ik ga shoppen wat ik liever niet doe want ik ben tevreden klant.
icon

Beste antwoord door Folkert 10 januari 2017, 15:47

@kvdijk

Ik zorg dat je een aanbieding per mail krijgt.
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
@C.C.J.M. Raaijmakers,

Welkom! Wat jammer dat er onduidelijkheid was over de ingangsdatum van het contract, dat is natuurlijk geen fijne start. Ik heb wat zaken voor je nagekeken en zie dat wij wel hebben bevestigd dat het contract per 3 december zou starten, het is me niet duidelijk waar het nu precies is misgegaan. Uiteraard doen we nu ons best om je alsnog tevreden te stellen. We hebben de beloofde vergoedingen daarom zo snel mogelijk voor je in orde gemaakt. Daarvan hebben we € 100,00 verrekend met het restant van het termijnbedrag en het resterende bedrag storten we binnen 10 werkdagen aan je terug. De abonnementskosten van Toon brengen we pas in rekening, zodra Toon is geplaatst en alles functioneert. Deze kosten waren dus nog niet in het termijnbedrag opgenomen. Ik hoop dat alles zo duidelijk is. 🙂
Wij hadden een contact in november getekend dat we per 1 februari 2017 over zouden gaan naar Eneco,
tot onze grote verbazing hebben jullie zelf het contract al omgezet per 3 december zonder ons in te lichten.
Nu moet ik zelf de boete betalen bij onze oude leverancier , (krijgen we wel terug van eneco)
en ik ben de korting van 10 % kwijt bij oude leverancier.
Dit was allemaal niet nodig geweest als jullie goed naar de datum in het contract gekeken hadden.
Verder hebben wij niet de toon genomen dus hoop dat dit nog in orde komt wij zouden een welkoms bonus ontvangen als we daar geen gebruik van zouden maken volgens jullie contract.
Tot op heden ook nog niet ontvangen ?
ons maand bedrag zou aangepast worden want ik betaal immers geen huur per maand voor de Toon.
zie dat bedrag ook niet op de maand specificatie staan?
Reputatie 7
Badge +6
@kvdijk

Ik zorg dat je een aanbieding per mail krijgt.
Reputatie 7
Badge +6
@C.C.J.M. Raaijmakers

Welkom! Kan ik je misschien helpen? Misschien kun je onderbouwen waarom we ons niet aan ons contract houden in jouw geval? Ik hoor het graag!
ik zou niet met eneco verder gaan,
houden zich niet aan contract
Reputatie 2
Badge +4
mail graag bedankt
Reputatie 7
Badge +6
@kvdijk

Vind je het goed dat ik een van mijn collega's contact met je op laat nemen hierover of ontvang je liever een aanbieding per mail?

Reageer