ENECO contract opzeggen of doorgaan | Eneco Community

ENECO contract opzeggen of doorgaan

Ik ben nu al meerdere weken bezig met het voor elkaar krijgen dat ik weer normaal zal kunnen inloggen op mijn Eneco.
Op de een of andere manier is er door Eneco besloten iets aan hun site te veranderen waardoor het normale inloggen niet meer gaat.
Ze lossen mijn, maar ook vele anderen, hun probleem niet op !

Ik ben 40 jaar klant en echt dus geen overstapper (hopper) maar sta op het punt de trouwe connectie op te gaan zeggen. ECHT ZEER TRIEST ALLEMAAL.

Ik roep een ieder op dit FORUM op om te laten weten op deze topic er klaar mee te zijn en ook een dergelijk stap overweegt.

Dan kunnen wij samen een vuist maken richting ENECO om wellicht dan ons onderwerp serieus bij hen op het netvlies te krijgen.

Aanmelden graag.

Als er niets gebeurt gaan we vervolgens naar RADAR !

2 Reacties

Reputatie 1
Badge +4
DE toegang is dramatisch op Mijn Eneco of Forum en ook de app is hetzelfde verhaal. Waarom wordt er niet eerst uitvoerig getest voordat iets live gaat. Ver onder de maat.
ITWillie wrote:

DE toegang is dramatisch op Mijn Eneco of Forum en ook de app is hetzelfde verhaal. Waarom wordt er niet eerst uitvoerig getest voordat iets live gaat. Ver onder de maat.

Dat Willie,

Testen (uitvoerig) is tegenwoordig niet meer modern. Ik ervaar meer en meer half fabricaten.
Je krijgt een product aangeboden, men hoopt dat ze klanten binnen slepen, en dan moet de klant maar veel heel veel geduld hebben om een werkend product te krijgen. Met hun nieuwe app die jaren terug werd gelanceerd met veel tam tam ben ik LET WEL ! 1 1/2 jaar met hen in de weer geweest om hem goed werkend te krijgen. Daar is een klant niet voor bedoeld. Ik heb uiteindelijk via de MKB tak iemand aan de telefoon gekregen die aanbood om mij te helpen via via. En toen maakten wij stappen.

Het lijkt erop dat het nu weer die kant op moet gaan helaas. Of we moeten ons krachten bundelen en Eneco dwingen om tot actie te komen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen