Eneco aan huis, beloning trouwe klanten? | Eneco Community

Eneco aan huis, beloning trouwe klanten?

• 19 januari 2016
  • 3 reacties
  • 611 Bekeken

Er werd net bij me aangebeld, via de intercom kreeg ik te horen dat het eneco was om mij als trouwe klant te belonen...

Ik heb niet open gedaan omdat ik niet wist of ik het kon vertrouwen...

Nu is mijn vraag dus, komt eneco aan de deur om trouwe klanten te belonen? En zo ja, waarmee?

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo M. van den AKKER,

Dank voor jouw bericht. Fijn dat je dit even bij ons checkt. Ook Eneco legt deur-aan-deur-bezoeken af, net als onze concurrenten. We gaan graag met onze klanten in gesprek, om te kijken of we een passend aanbod overeen kunnen komen, welke ook voldoet aan jouw verwachtingen. Als je dit gesprek liever niet aan de deur aangaat, is het ook geen probleem voor ons om even telefonisch contact met je op te nemen. Heb je dat liever?

Groet,
Mike
Hoi Mike, bedankt voor de reactie! Ik woon alleen dus doe liever de deur niet zomaar open. Zeker niet savonds om half 9 en ik met niemand heb afgesproken... Misschien wat wantrouwend maar toch... Ik wist niet dat eneco ook "trouwe klanten" bezoekt met een aanbod... Voorheen kreeg ik een mailtje of telefoontje. Dat heeft eerlijk gezegd ook mijn voorkeur.
Groeten,

Marion
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Marion,

Thanks voor jouw reactie. Helder verhaal! Ik kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent, erg verstandig 🙂 Naast de bezoeken aan de deur, doen we nog steeds aanbiedingen per e-mail, post en telefoon. Zullen we je anders nog even bellen? :)

Groet,
Mike

Reageer