Einde contract geen aanbieding ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Einde contract geen aanbieding ontvangen

Zoals vele nog geen aanbieding gekregen op mijn aflopende contract (01-04-2018). Graag ontvang ik alsnog een aanbieding per E-mail zodat ik rustig een vergelijking kan maken met andere aanbieders.

Groeten,
R.v.Dijk.
icon

Beste antwoord door Saida 27 februari 2018, 10:12

Hoi @cocopelli,

Ik heb dit doorgezet naar één van onze klantadviseurs. Zij zullen jou per e-mail een aanbod doen voor 1 jaar.

Bekijk origineel

29 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
cocopelli wrote:

Zoals vele nog geen aanbieding gekregen op mijn aflopende contract (01-04-2018). Graag ontvang ik alsnog een aanbieding per E-mail zodat ik rustig een vergelijking kan maken met andere aanbieders.

Groeten,
R.v.Dijk.

Goedemiddag,

Wat leuk dat je van ons een aanbod wlt ontvangen. Ik zorg ervoor dat je per e-mail een aanbod van ons ontvangt. Mag dit voor 1 of 3 jaar zijn?

Groet, Audrey
Graag voor 1 jaar.
Reputatie 2
Badge
Hoi @cocopelli,

Ik heb dit doorgezet naar één van onze klantadviseurs. Zij zullen jou per e-mail een aanbod doen voor 1 jaar.
mijn contract loopt binnenkort ook af heb nog geen aanbod gehad
H.J. Lente wrote:

mijn contract loopt binnenkort ook af heb nog geen aanbod gehad

graag per mail
Reputatie 3
@H.J. Lente,

Bedankt voor jouw bericht en leuk dat je een bezoek brengt aan het forum. Ik zorg ervoor dat je een aanbod per mail krijgt!
Mijn contract loopt binnenkort af en heb nog geen nieuwe aanbieding gehad helaas.
Zou graag voor 3 jaar een aanbieding krijgen zodat ik die naast de andere aanbieders kan leggen en mijn keuze kan maken.

Alvast bedankt !!!!
Reputatie 5
Badge +2
Hi @R.F.,

Leuk dat je ons opzoekt op de Community, welkom!

Ik heb zojuist verzocht dat je een aanbod voor 3 jaar per mail toegestuurd krijgt.
Mijn verwachting is dat je binnen een werkdag of twee bericht hebt gehad.

Fijne avond voor nu.

Groet, Vincent
Top !!!
Dank je ....
Mijn contract loopt in mei af graag een aanbieding voor1 jaar.
Reputatie 7
Badge +6
@K. Kruszynski

Welkom op de Eneco Community. Ik zorg er voor dat je een aanbod toegestuurd krijgt voor 1 jaar. Ik verwacht dat je dit aanbod deze week ontvangt.
Mijn contract loopt eind maart af. per 1-02 verhuisd naar andere woning en geen idee over mijn verbruik wat in feb/maart erg hoog was ivm koude weersomstandigheden. Kan ik een nieuw aanbod krijgen en een schatting van wat ik ga verbruiken op basis van mijn verbruik in feb / maart? Graag voor 1 jaar of een superaanbieding voor langer zodat ik niet na al die jaren hoef over te stappen. heb al meer dan 20 jaar energie van Eneco. O ja, geen Toon of andere onzin aanbiedingen, maar gewoon goed tarief per cbm / kw. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
@M. Hoek

Welkom! En leuk dat je al zo lang klant bent! Ik zorg er voor dat er contact met je word opgenomen. Je hoort snel van ons!

Groet,

Folkert
Ook hier loopt mijn contract af over 1 week en heb ook geen nieuw aanbod gehad. Graag zou ik dat nog wel krijgen voor 3 jaar.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @D.M. van Dommele,

Bedankt voor je bericht, leuk je ook hier op het forum te zien! Ik help je graag op weg. Ontvang je het aanbod het liefst per e-mail of mag ik een terugbelafspraak voor je inplannen?
Goedemiddag,

Ook mijn contract loopt per 1 april 2018 af en ook ik heb nog geen aanbieding ontvangen.
Graag ontvang ik per een e-mail een aanbieding voor 1 en 3 jaar.
Goedenmiddag,

Zoals hierboven al genoemd heb ook ik nog geen nieuwe aanbieding mogen ontvangen voor het verlengen van huidige contract. Graag een aanbieding via de email, zodat dit nog geregeld kan worden voor einde huidige contract.

Met vriendelijke groet,

N. van der Groen
Reputatie 5
Badge +3
Hi @B. Dijkstra,

Welkom op het forum! Goed dat je aan de bel trekt, ik heb direct mijn collega's in beweging gebracht. Ik reken erop dat je deze week nog een aanbod per e-mail ontvangt, hopelijk één waarin je je kunt vinden.

Mooie dag verder!
Hier nog iemand die geen aanbieding heeft ontvangen voor een nieuw contract. Ook mijn contract loopt af op 01-04-2018. Graag ontvang ik ook per mail een aanbieding voor 1 en 3 jaar.
Reputatie 7
Badge +6
@Mbnoord,

Zonde! Maar daar gaan we voor zorgen. Binnen enkele dagen kun je de e-mail tegemoet zien!
Hallo Eneco,

Ik heb helaas ook nog geen aanbieding ontvangen voor een nieuw contract. Mijn huidig contract loopt af per 1-4-2018. Graag ontvang ik een concurrerende aanbieding voor 1 en 3 jaar.

Alvast bedankt,

Erwin
Reputatie 7
Badge +6
@Erwin Z,

Ook voor jou zorgen we voor een nieuw aanbod! Je ziet de e-mail binnenkort tegemoet met de 2 voorstellen.
Hier nog iemand die geen aanbieding heeft ontvangen voor een nieuw contract. Ook mijn contract loopt af op 01-04-2018. Graag ontvang ik ook per mail een aanbieding voor 1 en 3 jaar.

Alvast bedankt.

C.H.Kayabasi
Reputatie 5
Badge +3
C.H. Kayabasi wrote:

Alvast bedankt.

C.H.Kayabasi

Goedemorgen,

Ik zorg ervoor dat er een scherp aanbod jouw kant opkomt!

Groet, Audrey
Zoals vele heb ik nog geen aanbieding gekregen op mijn aflopende contract. Graag ontvang ik een aanbieding per e-mail zodat ik rustig een vergelijking kan maken met andere aanbieders.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen