vraag

Einddatum contract

Hallo, afgelopen woensdag stonden er vriendelijke mensen van Nuon aan de deur. Ik heb ze binnen gelaten en ik heb me over laten halen om bij Nuon de energie te laten regelen. Nu kwam mijn zoon gisteren en die zei dat ik dat niet had moeten doen omdat ik een contract heb bij Eneco en dat ik nu mogelijk een boete krijg.

Nu is mijn vraag heb ik een contract bij Eneco en kan ik er nog onderuit bij Nuon? Ik heb mijn handtekening namelijk gezet.

Mvg,
D. Truijen-van Gemert

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @H.M.G. van Truijen-Gemert,

Welkom op de Eneco Community!

Bij het aangaan van een energiecontract heb je altijd een bedenktijd van twee weken. Momenteel zit je hier nog in, wat betekent dat je nog de tijd hebt om het contract bij Nuon eventueel te annuleren.

Bij Eneco neem je op het moment een contract af voor onbepaalde tijd. Dit betekent dat er geen boete aan verbonden zit, zou je overstappen.

Overigens zien wij jou niet graag gaan! Sta je open voor een nieuw aanbod vanuit Eneco?

Groet, Denise
DeniseMR wrote:

Dag @H.M.G. van Truijen-Gemert,

Welkom op de Eneco Community!

Bij het aangaan van een energiecontract heb je altijd een bedenktijd van twee weken. Momenteel zit je hier nog in, wat betekent dat je nog de tijd hebt om het contract bij Nuon eventueel te annuleren.

Bij Eneco neem je op het moment een contract af voor onbepaalde tijd. Dit betekent dat er geen boete aan verbonden zit, zou je overstappen.

Overigens zien wij jou niet graag gaan! Sta je open voor een nieuw aanbod vanuit Eneco?

Groet, Denise

Dank je wel voor de snelle reactie. Ik sta zeker open voor een nieuw aanbod! Ik heb mij een beetje om laten praten maar dat is ook mijn eigen schuld.
Reputatie 7
Badge +4
@H.M.G. van Truijen-Gemert

Fijn, bedankt! Mogen wij jou hierover terugbellen volgende week?
DeniseMR wrote:

Fijn, bedankt! Mogen wij jou hierover terugbellen volgende week?

Zeker, bel me maar. Meestal bereikbaar op mijn vast nummer.
Reputatie 7
Badge +4

Gaan we doen, bedankt!
DeniseMR wrote:

Gaan we doen, bedankt!

Hoi, ik schrijf dit even namens mijn moeder. Ik begrijp dat er nog geen aanbod gedaan is voor een nieuw contract. Zou ik daar voor kunnen bellen of bellen jullie mij op *verwijderd door moderator* ? Mvg Marcel
Hoi @H.M.G. van Truijen-Gemert Goed dat je dit nog even onder de aandacht brengt. Maandag zaleen moderator je vraag oppakken. Wellicht al wel eerder.

wat betreft privacy raad ik je aan om je telefoonnummer te verwijderen. Bij reactie Eneco kun je op hun verzoek deze in een pb nasr hun sturen
Reputatie 5
Badge +4
@H.M.G. van Truijen- Gemert goed dat je dit ook voor jouw moeder checkt. Zit jouw moeder te wachten op een aanbod om het contract te verlengen? Ik adviseer je omwille van haar privacy om mij een privébericht toe te doen met daarin haar klantnummer. Dan kijk ik wat zaken na en zorg ervoor dat zij wordt gebeld.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen