Eindafrekening tarief wijkt af | Eneco Community
beantwoord

Eindafrekening tarief wijkt af

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
klantnummer *verwijderd door moderator* waarom hanteert eneco bij de eindafrekening andere tarieven dan bij het afsluiten van het contract bij EON is afgesproken ?
icon

Beste antwoord door Erica 8 februari 2019, 11:55

@jacp om jouw privacy te beschermen heb ik het klantnummer verwijderd uit jouw bericht. Het kale leveringstarief staat vast en deze gemaakte afspraak hebben wij dan ook gerespecteerd. Het kale leveringstarief wil zeggen zonder BTW en energiebelasting. Eventuele tussentijdse wijzigen op één van deze twee overheidsheffingen worden doorgevoerd op jouw tarief. Zo ook de verhoging van de energiebelasting per 01-01-2019.

Bekijk origineel

2 Reacties

Hoi @jacp

ik raad je aan om je klant.nr even uit je bericht te verwijderen ivm privacy. Je kunt deze binnen je profiel toevoegen.

zodra er een moderator je bericht leest gaat hij dit voor je nalopen
Reputatie 5
Badge +4
@jacp om jouw privacy te beschermen heb ik het klantnummer verwijderd uit jouw bericht. Het kale leveringstarief staat vast en deze gemaakte afspraak hebben wij dan ook gerespecteerd. Het kale leveringstarief wil zeggen zonder BTW en energiebelasting. Eventuele tussentijdse wijzigen op één van deze twee overheidsheffingen worden doorgevoerd op jouw tarief. Zo ook de verhoging van de energiebelasting per 01-01-2019.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen