Eerlijk advies Nederland | Eneco Community
vraag

Eerlijk advies Nederland

Goedemiddag,

Zijn gisteravond telefonisch benaderd door Eerlijk advies Nederland. Kent iemand deze club? Is dit legitiem?
Duurde even voordat ik door had dat ik NIET met Eneco aan de telefoon zat.
Kortom, twijfels!

4 Reacties

Al even gegoogled?
Dat levert toch meestal de meest recente info en/ of reviews op😉
Ja gegoogled maar daar werd ik niet wijzer van vandaar dat ik hier terecht kwam.
Ze kwamen met lagere prijzen voor electra en gas en of hij gelijk even mijn maandbedrag zou aanpassen 😏. Is er iemand van Eneco op dit forum?
ik ben vandaag gebeld door eerlijk advies nederland met de belofte veel geld te besparen. Toen ik aangaf dit niet telefonisch te doen en liever een mail te ontvangen werd mij verzekerd dat dit allemaal na het gesprek zou volgen. Ik zei dat ik zelf morgen wel zou terugbellen op het telefoonnummer wat in mijn scherm stond, vervolgens werd direct de verbinding verbroken. Het nummer bleek niet in gebruik..
Dit zegt genoeg lijkt me
Beste Fonkie, ik heb ondertussen contact gehad met Eneco en zij konden vertellen dat Eerlijk Advies NIET vanuit Eneco aan het werk is. Ze wisselen ook van telefoonnummer. De eerste had ik geblokkeerd maar werd maandagavond weer benaderd via een ander nummer!!!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen