Een speciaal aanbod!? | Eneco Community
vraag

Een speciaal aanbod!?

Ik kreeg onlangs een “speciaal aanbod” om mij huidige contract te verlengen want men wil mij graag als klant behouden.Ik ben reeds 25 jaar klant van Eneco en het huidige aanbod is wel heeeel speciaal. Indien ik opteer voor een 1 jarig contract dan mis ik de welkomspremie voor bestaande klanten die via een andere website wordt aangeboden voor Eneco klanten. Zou ik opteren voor een 4 jarig contract, wat ik eigenlijk van plan was dan betaal ik uiteindelijk circa € 260,- in totaliteit meer. Ik sta niet te juichen over het loyale aanbod van mijn vaste leverancier. De keuze wordt een verlenging van een 1jarig contract via de andere website met de welkompremie of overstappen naar de concurrent voor een 4 jarig contract of .......... komt Eneco werkelijk met een speciaal aanbod dat tenminste gelijk is aan conculega? Ik heb nog ruim 3 weken de tijd!

1 Reactie

Reputatie 3
@Rob Barendrecht,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Jammer dat het aangeboden contract niet aan je verwachtingen voldoet. We zien je niet graag gaan. Sta je ervoor open om in gesprek te gaan met een klantadviseur om te kijken of er nog andere mogelijkheden zijn? Stuur me gerust een privébericht met je telefoonnummer, dan zorg ik ervoor dat er contact met je wordt opgenomen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen