E-mail adres werkt volgens Eneco niet | Eneco Community
beantwoord

E-mail adres werkt volgens Eneco niet

  • 15 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

Maandoverzicht September via post ontvangen met de mededeling dat e-mail adres niet werkt.
In mijn Eneco nagegaan of alles per e-mail moet worden toegezonden en dit is ook zo aangegeven.
E-mail adres is correct en wordt dagelijks gebruikt.
Eneco heeft zojuist via dit e-mail adres mijn toetreding tot dit Eneco forum bevestigd.

Gaarne zou ik mijn gegevens via dit e-mail adres ontvangen
icon

Beste antwoord door Erica 15 oktober 2018, 12:01

@N.A.Collignon bedankt voor je bericht en welkom op de Eneco Community. Sorry voor het bericht dat jouw e-mailadres niet klopt. Dit betreft een fout aan deze kant. Jouw e-mailadres werkt prima en staat gewoon genoteerd als contactmiddel.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@N.A.Collignon bedankt voor je bericht en welkom op de Eneco Community. Sorry voor het bericht dat jouw e-mailadres niet klopt. Dit betreft een fout aan deze kant. Jouw e-mailadres werkt prima en staat gewoon genoteerd als contactmiddel.
Wederom overzicht maand november 2018 per post ontvangen
Reputatie 7
Badge +5
@N.A. Collignon

Goed dat je dit meldt.

Je hebt het verbruiksoverzicht ook niet in je map met Ongewenste e-mail/Spam ontvangen, toevallig?

Groet, Denise
Neen , ik heb geen verbruikersoverzicht ontvangen via de mail.
Het lijkt dat het binnen ENECO niet mogelijk is om mijn e-maik adres te gebruiken ?
Meerde malen kenbaar gemaakt en aangetoond dat het e-mail adres goed functioneerd.
Nogmaals het verzoek om binnen de organisatie van ENECO nagaan waarom dit e-mail niet zou werken.?
Simpele oplosing stuur eens een berichtje naar dit adres en je krijgt van mij een berichtje terug.
Met vriendelijke groten

N.a.Collignon
Reputatie 7
Badge +5
@N.A. Collignon

Duidelijk, bedankt. We zetten dit nogmaals voor je uit, zodat jij voortaan het overzicht per mail ontvangt. Excuses voor het ongemak!

Groet, Denise

Reageer