E-mail adres werkt volgens Eneco niet | Eneco Community
beantwoord

E-mail adres werkt volgens Eneco niet

Maandoverzicht September via post ontvangen met de mededeling dat e-mail adres niet werkt.
In mijn Eneco nagegaan of alles per e-mail moet worden toegezonden en dit is ook zo aangegeven.
E-mail adres is correct en wordt dagelijks gebruikt.
Eneco heeft zojuist via dit e-mail adres mijn toetreding tot dit Eneco forum bevestigd.

Gaarne zou ik mijn gegevens via dit e-mail adres ontvangen
icon

Beste antwoord door Erica 15 oktober 2018, 12:01

@N.A.Collignon bedankt voor je bericht en welkom op de Eneco Community. Sorry voor het bericht dat jouw e-mailadres niet klopt. Dit betreft een fout aan deze kant. Jouw e-mailadres werkt prima en staat gewoon genoteerd als contactmiddel.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@N.A.Collignon bedankt voor je bericht en welkom op de Eneco Community. Sorry voor het bericht dat jouw e-mailadres niet klopt. Dit betreft een fout aan deze kant. Jouw e-mailadres werkt prima en staat gewoon genoteerd als contactmiddel.
Wederom overzicht maand november 2018 per post ontvangen
Reputatie 7
Badge +4
@N.A. Collignon

Goed dat je dit meldt.

Je hebt het verbruiksoverzicht ook niet in je map met Ongewenste e-mail/Spam ontvangen, toevallig?

Groet, Denise
Neen , ik heb geen verbruikersoverzicht ontvangen via de mail.
Het lijkt dat het binnen ENECO niet mogelijk is om mijn e-maik adres te gebruiken ?
Meerde malen kenbaar gemaakt en aangetoond dat het e-mail adres goed functioneerd.
Nogmaals het verzoek om binnen de organisatie van ENECO nagaan waarom dit e-mail niet zou werken.?
Simpele oplosing stuur eens een berichtje naar dit adres en je krijgt van mij een berichtje terug.
Met vriendelijke groten

N.a.Collignon
Reputatie 7
Badge +4
@N.A. Collignon

Duidelijk, bedankt. We zetten dit nogmaals voor je uit, zodat jij voortaan het overzicht per mail ontvangt. Excuses voor het ongemak!

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen