Duur van contract | Eneco Community
vraag

Duur van contract

• 26 december 2018
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Beste,

Graag zou ik willen informeren of ik een éénjarige of meerderjarige overeenkomst heb met eneco? In mijn eneco kan ik deze gegevens niet vinden.

Ik verneem graag een reactie.

Met vriendelijke groet

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste,

Graag zou ik willen informeren of ik een éénjarige of meerderjarige overeenkomst heb met eneco? In mijn eneco kan ik deze gegevens niet vinden.

Ik verneem graag een reactie.

Met vriendelijke groet

Hoi @Joris van Soerland,

Welkom op de Community!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en je maakt gebruik van een variabel contract voor onbepaalde tijd.

Groet, Audrey
Hoe werkt het met eventueel opzeggen? Zit ik vast aan een contract voor onbepaalde tijd of moet ik dan een boete betalen?
Reputatie 5
Badge +3
Hoe werkt het met eventueel opzeggen? Zit ik vast aan een contract voor onbepaalde tijd of moet ik dan een boete betalen?

Bedankt voor je snelle reactie. Je kunt je contract kosteloos bij ons opzeggen. Overweeg je ons te gaan verlaten:(?
Hoi Joris,

Het voordeel van een variabel contract is dat het een open einde heeft.
Je kan dus per dag opzeggen; overstappen; of een nieuw (meerjarig) contract afsluiten.
Ook is er dus geen sprake van een boete; je hebt alle vrijheid om te kiezen😀
Ik ben me aan het oriënteren voor het nieuwe jaar omdat de prijzen onhoog schieten
Begrijpelijk, want nu is hèt moment om je voor meerdere jaren vast te leggen vwb de kale energieprijzen.
Wacht maar niet te lang, want straks gaan de prijzen van 1-1-2018 in en ben je al ten dele te laat.
Maar let op!: hier op het forum worden deze prijzen door moderators niet besproken en de enige manier, als je voor Eneco zou kiezen, is bellen 088 895 59 55

Reageer