Denk Mee: Wat vind jij van dit idee? | Eneco Community

Denk Mee: Wat vind jij van dit idee?

Reputatie 2
Badge
Jouw mening draagt bij aan het ontwikkelen van onze nieuwe campagne. Denk mee en geef hieronder jouw mening.

Bekijk dit plaatje hieronder

Vragen
1. Wat is jouw eerste indruk van dit plaatje?
2. Wat is volgens jou de boodschap die Eneco hiermee wilt communiceren?
3. Wat verwacht je dat Eneco voor je regelt als je de verhuismodus aanzet?

Ben je het afgelopen jaar verhuisd? Zo ja, beantwoord dan alleen vraag 4. Zo nee, beantwoord dan alleen vraag 5
4. Hoe zou Eneco jou kunnen helpen bij verhuizen? Licht je antwoord toe
5. Ook als jij helemaal niet met verhuizen bezig bent, spreekt het idee van de verhuismodus van Eneco jou aan? Waarom wel/niet?

Wij danken je hartelijk voor deelname aan deze test. Dankzij jouw input kunnen wij de actie zo goed mogelijk verder ontwikkelen.
De resultaten zullen we uiteraard nog met je delen. Meedoen kan tot en met maandag 31 juli 2017.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
1:

Plaatje is erg duidelijk voor mij.. Eerste reactie was ook dan, dat ik dit een perfect idee vind.

2:

Dat je zelf je energiecontract online kan over verhuizen, bij een verhuizing. Daarmee loopt Eneco weer een flinke stap voor op de concurrentie. Top initiatief! ?

3:

Alle administratieve lasten, die gedaan moeten worden. Een verhuizing is meestal een stress iets. Dan is dit een stukje service, om deze stress weg te halen..

5:

Dit idee spreekt mij zeer zeker aan. Bijna 2 jaar terug verhuisd. En de papierwinkel die er eigenlijk nu nog bij komt kijken, is in die periode niet leuk.. Daarom juich ik dit initiatief heel erg toe!
Jouw mening draagt bij aan het ontwikkelen van onze nieuwe campagne. Denk mee en geef hieronder jouw mening.

Vragen

Ben je het afgelopen jaar verhuisd? Zo ja, beantwoord dan alleen vraag 4. Zo nee, beantwoord dan alleen vraag 5
5. Ook als jij helemaal niet met verhuizen bezig bent, spreekt het idee van de verhuismodus van Eneco jou aan? Waarom wel/niet?

Wij danken je hartelijk voor deelname aan deze test. Dankzij jouw input kunnen wij de actie zo goed mogelijk verder ontwikkelen.
De resultaten zullen we uiteraard nog met je delen. Dit topic sluit op woensdag 26 juli.
Hoi Willem, hierbij mijn antwoorden:

1)Deze lieftallige dame maakt de keuze om de verhuisservice van Eneco te kiezen.

2)Dat je bestaande Energiecontract makkelijk kan overzetten naar een nieuwe locatie.

3)Dat je verder er geen omkijken meer naar hebt in de meestal stress-volle periode van verhuizen.

5)Spreekt mij zeer aan. Het gemak dient de mens. Zeker als ook Toon hier in betrokken wordt. Dat blijkt nu niet uit deze enquête.
Deze lieftallige dame maakt de keuze om de verhuisservice van.... te kiezen.

Vragen

De resultaten zullen we uiteraard nog met je delen. Meedoen kan tot en met maandag 31 juli 2017.
1: Ik vind het een duidelijke plaatje.
2: Dat je met een vingerbewegingen een heleboel administratie in werking kan zetten om alles naar de nieuwe locatie op tijd te krijgen.
3: Dat alle services hiermee gecentraliseerd worden. E&G, Toon, CV contract en onderhoud, Zonnehub, etc, en alles wat mee gaat ook verhuisd kan worden en wat niet mee gaat stopgezet kan worden.
5: Het idee spreekt mij aan. Het is goed om te weten dat het allemaal makkelijker kan, verhuizen is al gedoe genoeg en Eneco is niet de enige abonnement dat bij een woning hoort, wel een van de belangrijkste, na water. Maar zo laat Eneco zien dat een stapje verder dan alle andere is.
Badge +5
1) Mijn 1e indruk: Ik ga verhuizen, neem mijn meterstanden even voor de zekerheid op en Eneco's Verhuismodus loodst me door de nodige stappen.

2) De boodschap: Geen papieren rompslomp, onder het genot van een kop koffie thuis regelen.

3) Mijn verwachting: Eneco regelt na het aanzetten van de Verhuismodus dat mijn contract geruisloos van het ene adres naar het andere adres op het juiste tijdstip wordt overgezet met een duidelijke communicatie over meterstanden, tijdstip met alles wat wel en niet in het contract is inbegrepen. Dus ook Toon, inclusief evt. bijbehorende montage, slimme meters, koppeling met zonnecollectoren etc.

4) Nvt.

5) Het idee van de Verhuismodus spreekt me zeker aan en is een service waar snel over details heen gekeken kan worden.
Zorgvuldigheid en persoonlijk benaderen vóór en na het verhuisproces lijkt mij wenselijk aangezien er "zekere" redenen kunnen zijn waarom er een verhuizing noodzakelijk is.

Een mooi initiatief, deze modus!
Badge
1) Duidelijk en opvallend
2) Eenvoudig contract meenemen naar nieuw adres.
3) Eneco regelt alles: geen rompslomp
4) n.v.t.
5) Verhuismodus spreekt me wel aan: tijdens een verhuizing als genoeg gedoe aan je hoofd.
Reputatie 3
Badge +5
1: Is duidelijk en helder wat dit plaatje inhoudt
2: Contact meenemen naar je nieuw adres
3: Alles van A tot Z, dus alles op tijd afgesloten in de oude woning en alles op tijd aangesloten in de nieuwe woning zonder extra kosten.
5: Is wel een makkelijke optie. Dan weet je tenminste dat alles goed geregeld wordt zodat je tijd hebt voor andere zaken die komen kijken.
Reputatie 7
Badge +8
Vragen
Ziet er netjes uit! De Eneco stijl.
Eneco kan de verhuisservice voor je energiecontract regelen
Eneco regelt de verhuisservice voor je energiecontract
Wel! Gemak dient de mens en mij ook!

Komt een beetje bij PostNL vandaan lijkt me of word daar toegevoegd. Vond ik altijd een superservice.
Reputatie 7
Badge +7
4. Hoe zou Eneco jou kunnen helpen bij verhuizen?

door het zo makkelijk/eenvoudig mogelijk te maken

ik heb het er afgelopen jaar weinig problemen mee gehad tijdens de verhuizing

alleen wat contract problemen het was ergens in juli en dan weten jullie het wel druk met verhuizen
jaar contract loopt af en zit je ineens "bijna" zonder dat je het weet automatisch op een contract met variabele tarieven en dit kan wel eens duurder uitvallen.

de verhuis schuif ( zoals ik het plaatje oneerbiedig ff noem ) lijkt me een perfecte aanvulling/toepassing
als je gaat verhuizen

mvg,
jan
Reputatie 4
Badge +4
1. Eneco helpt met verhuizen (geintje). Is duidelijk onder dit "schuifje" zie je wat mogelijkheden zijn.
2. Waar moet je op letten en doen als je gaat verhuizen.
3. De bestaande contracten naadloos te laten aansluiten op je nieuwe adres.(o.a. adres wijziging doorvoeren, uitlezen slimme meters (indien van toepassing), bij zonnepanelen aanpassing in de meterkast verzorgen, eventueel Toon installeren etc.
4. nvt
5. Lijkt mij een goed idee, echter zou eerst moeten weten wat Eneco voor je kan betekenen als je gaat verhuizen.